Wie heeft er last van paniekaanvallen en gebruikt hiervoor sint janskruid? wie.heeft hier goede ervaringen mee?
eerst kon ik sowieso.niet met sint janskruid beginnen ivm de pil maar ik slik nu geen pil meer tegen depressies schijnt het erg goed te.werken maar ben benieuwd of er dus.ook positieve.ervaringen zijn bij paniekaanvallen
ik dacht altijd dat sintjans kruid was voor depressieve gevoelens en niet voor paniekaanvallen. Dus ben erg benieuwd naar ervaringen.
St. Janskruid heeft toch tijd nodig om een soort spiegel op te bouwen? Ik had ook last van paniekaanvallen, maar heb veel baat gehad bij de passie flora complex van dr. Vogel. Werkt ook onmiddelijk, ik had de druppelvorm, tabletten deed niet veel.
ik slik al magnesium leek 5 weken erg goed te gaan....helemaal.geen angstgevoelens of echte paniekaanval het ging echt fantastisch helaas afgelopen vrijdag een enorme paniekaanval gehad en voel me nu een beetje terug bij....veel last van naweeen zeg maar
Pandora. Weet helaas las geen ander wat paniekaanvallen zijn. Maar ben er de afgelopen jarenlang achter gekomen dat dit niet op te lossen is door middel van middeltjes. Ga op zoek naar de oorzaak en ga hieraan werken. Misschien doormiddel van therapie! Alleen dan heb je kans er vanaf te komen. Ben erg blij dat ik er sinds een dik 1,5 jaar vanaf bent. Gevoelig blijf je er altijd voor, maar doordat ik het herken, kan ik vroegtijdig ingrijpen door even weer pas op dempaats te doen en tijd voor mezelf te nemen! Sterkte ermee, het is een rot iets!
ik heb therapie heb van de HA paroxetine voorgeschreven.gekregen...maar kan.hier niet achter staan....daarom ben ik aan.het kijken voor iets.natuurlijks ter ondersteuning
Slik je de paroxetine? Want in dat geval kun je beter de sintjans kruid laten staan he? Dat heeft namelijk een wisselwerking met AD Sint-Janskruid - Wikipedia
nee ik ben nooit met de paroxetine begonnen en ook de oxazepam ligt onaangebroken in de kast wil die rotzooi niet want inderdaad neemt het de oorzaak niet weg en heb ook geen zin om straks door eventueel afbouwen weer terug bij af te zijn het ging echt een.paar weken zo goed...had ook al mn energie weer terug en baal nu zo van deze dip mijn vriend "betrapte" me van de week ook weer in bed op de wekker kijkend mn polsslag tellend pff wil me zo graag weer zo goed voelen als de afgelopen weken ik dacht echt dat ik er een streep onder kon.gaan zetten maar ben het vertrouwen in mn lichaam weer even kwijt
Ik slik Sint Janskruid omdat ik ook mij angstig en onrustig voel. Die chemische troep van de HA wou ik niet aangezien je er suf van wordt en dat kan in mijn situatie nu gewoon niet. Op aanraden van mijn therapeut ben ik toen Sint Janskruid gaan slikken en sindsdien voel ik me al wat rustiger en dus ook gewoon lekker helder. Hier helpt het dus goed.
en welke gebruik jij dan? ik weet niet meer of het de HA was of mijn therapeut die het over sint janskruid had....maar toen kon dat sowieso niet omdat ik de pil slikte
Ik lees ook ff mee heb pitje magnesium gehaald bij natuurdrogist. Schijnt echt helpen vertelde ze me. Bachbloesem ook zei ze.
Trouwens Pandora, die dip komt bekend voor hoor. Dit is ook mijn flinke terugval. Baal er ontzettend van. Ben ook gestart met een thuiscursus van Teleac ofzo, kan je gewoon gratis doen via je computer en gaat vooral over je angst de baas worden. Ben er net mee begonnen, hoop dat het een beetje gaat helpen.
Daar zal ik eens naar kijken vind het zo vervelend dat zo'n terugval net het vertrouwen in mezelf en in mn.lichaam weer helemaal stuk maakt dit was sinds de bevalling wel de langste periode dat ik me helemaal mn.oude ik heb gevoelt en het doet me.best pijn dat ik na zo'n terugval niet de allerleukste mama ben die ik wil zijn
Ja ik snap wel echt helemaal wat je bedoelt hoor! Vind het echt afschuwelijk. En zo balen dat ik weer 20 stappen terug ben (eigenlijk zelfs weer bij af gewoon).