sneller drinken met dental speen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suusje1979, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Op aanraden van het cb heb ik een difrax s fles gehaald met een dental speen. Daarmee zou mijn zoon wat langer bezig zijn om de fles leeg te drinken en hopelijk zo wat langer slapen in de avond/nacht.
    Om 21:00 heb ik hem de fles gegeven met 120/4. In 10 minuutjes was de fles leeg!!
    normaal doet hij tussen de 12 en 15 minuten over tommee tippee fles.
    En hij is ook nog eens sinds het geven van de fles klaarwakker, terwijl hij normaal na een flesje uitgeput in slaap valt.
    We zitten nu wel de hele tijd gezellig samen op de bank maar ik had liever dat hij lekker ging slapen.

Hoe kan dit nou??

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    12-15 minuten over een fles is prima toch!
    Ik zou het lekker bij de tommee tippee laten als dat goed bevalt.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mijn dochter doet er nu met eerst 10 min de dental S van difrax en daarna de M tussen de 12 en 20 min over. We beginnen met S omdat ze nogal gulzig van start gaat.. Met een gewone kersspeen gaat het veeeeeeel te snel! Dus hier werkt het perfect.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Welk merk dental speen gebruik je? Die van kruidvat S ging hier ook te snel ik heb ze van difrax zelf.

5. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    ja kruidvat 2 voor 1 euro.
    Onder de ene speen stond 2 en de andere 4?

6. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hier ging het met de difrax dental speen ook wat langzamer die van de kruidvat nooit geprobeerd maar hoor altijd wel dat daar toch veel verschil in kan zitten. Wel een s halen he.

groetjes kim

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier was een dentalspeen echt de oplossing om hem wat langer over een fles te laten doen. Ik gebruikte wel de dentalspeen van Difrax zelf, en idd een maatje S.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Weet ik eerlijk gezegd niet meer... Wel dat de fles in 5 minuten leeg was..! De difrax S speen is goed alleen voor mijn meisje na 10 minuten te zwaar omdat ik Nutriton gebruik en ik merk dat ze het er dan niet goed meer uit krijg. Dus dan hangt ze over mijn schouder voor een tussentijds boertje en dan draai ik snel de M speen er op. Heb 2 difrax flesjes dus heb de M dan al op een andere ring. Dat is wel een gedoe om ze recht erop te krijgen. Maar daar krijg je snel handigheid in. Het nadeel van de dental speen van Difrax is dat ze bij mij in de buurt niet bij een normale drogist verkocht worden. Ik moet naar Prenatal of via de site van difrax.

9. Shorta

Shorta Lid

14 jul 2011
    15
    0
    0
    Fulltime Mama :D
    NULL
    Ik zal dan de tommee tippee gebruiken ipv de difrax s. Ik moet zeggen dat onze zoontje ook een gulzige drinker is. We hebben veel flessen en spenen gebruikt maar niets hielp echt heel goed. Uiteindelijk kwamen we op de bornfree fles en op aanrade van schoonmoeder dus een speen zonder gat gekocht en zelf een gat in geprikt en met 9 maanden drinkt die nog steeds uit een speen met zelfgemaakte gat... Hoe gulzig he ;)

de bornfree fles : Superspeen | BornFree | Informatie over alle baby spenen en flessen

Deel Deze Pagina