hey! weet iemand waar ik die kan kopen? ik heb ze bij de prenatal wel in de kleine variant gezien, maar ik wil graag de 140x200. lief! wonen & slapen - Kinderen - wehkamp.nl ik vind die turquoise heel erg mooi. en op marktplaats (net verkocht) vond ik hem dus wel in de goeie maat. heeft iemand een idee?
bedoel je deze? Lief! Basic Turquoise Overtrek 140x200 | Dekbedden | Babykamers | Inrichting Kinderkamers bij babypark dan!
Ik heb de peutervariant en via marktplaats bij een winkel gekocht met 50% korting. Zal zo even kijken welke winkel dat was. Het was denk ik 6 weken geleden ofzo...
Wij hebben voor Finn beddengoed van Lief! besteld bij een speciaalzaak hier in de stad (Dordrecht). Was binnen een weekje binnen toen.
springmuis, de lief winkel zit hier helaas niet in de buurt. juut, ja die bedoel ik! mvhartendiefjes, ik zie hem er niet meer tussen staan in de webshop. was al in bataviastad geweest, maar daar hadden ze hem ook niet in de lief winkel. Babydump in groningen ga ik dan denk ik maar ff een bezoekje brengen. thnx!
juffie81, die hebben geen webshop volgens mij he? ik heb ze gevonden op marktplaats. Zal ze ff mailtje sturen bedankt