beste verloskundige vanmiddag had ik plots een helse scherpe pijn links ter hoogte van men navel , het trok door naar men zij en rug . ik kon niet meer zitten staan of liggen . De tranen liepen zo over men wangen van de pijn . pijn was erger dan weeen ! ik ben toen gaan liggen voor een aantal uur en nu is het beter maar is het gebied rond men navel wel heel gevoelig en steekt af en toe nog eens maar meer rechts nu . wat kan dit zijn ? maak me zorgen is dit terecht? is het verstandig van de gyn te bellen of de kraamafdeling (belgie) ? hoor het graag groetjes
hoi kan iets met je nieren te maken hebben. Drink voldoende en kijk het even aan, bij verergering even huisarts bellen denk ik. Mirjam
ok dank je wel ! dus als ik er nog meer last van zou hebben toch maar eens naar de huisarts ! kan dit ook een blaasonsteking zijn of is de pijn daar niet voor op de juiste plek ?
hoi nou, het is geen typische plek voor blaasontstekingsklachten. Maar als je klachten aanhouden zou ik gewoon even naar de huisarts gaan. Mirjam