Ik heb net kwartier geleden een kruidvat (2 voor 5) test gedaan en er verschijnt een heel licht nauwelijks te zien tweede streepje. Maar hij staat er echt.... Maar ik er echt in gaan geloven? Liefs
ooww wat spanend! Ik heb nog nooit een 2e streepje op die test's voorbij zien komen.... Een voorzichtige gefeliciteerd! (een voorzichtige omdat ik 1 keer met avondurine vals positief heb getest, wel met een andere test dan dat jij hebt gebruikt ) Maar je hebt dus getest met 'avond-'urine... Morgenochtend ben je dus verplicht om te gaan testen met je ochtendurine en dan hoop ik je hier niet meer voorzichtig, maar heel uitbundig te mogen gaan feliciteren!
Lieve Maartje! Ik ben helemaal hyper! Dit was mijn laatste test in huis. Waarom is het kruidvat, of etos ofzo nu niet open.... Morgen eerste wat ik doe: testen kopen
Les 1: heb altijd minstens 2 testen in huis Streepjes mogen niet na 10 minuten worden afgelezen, want als het dan duidelijker wordt, zegt niets... Maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je vals positief test met deze test! Morgenochtend niet gaan plassen voordat je een test hebt gehaald heejj! Veel succes en plezier morgen met testen! Je bent vast hartstikke zwanger!
Ik had ook een heel licht streepje. Nu heb ik vanmorgen 2 andere testen gedaan en daar stonden dus echt plusjes op. Dat moet dus betekenen dat we zwanger zijn kan het echt niet geloven en niet bevatten