Ik heb de laatste tijd steeds vaker een knalrood hoofd. Het lijkt gewoon net of ik flink verbrand ben. Vooral als ik heb gelegen (je ziet overduidelijk op welke wang) of als ik moe ben. Iemand een idee waar dat van komt? Of meer mensen die dit hebben?
Volgens mij omdat je doorbloeding overal wat beter is.. Heb het zelf ook wel eens. Merk het met name aan bloedneuzen e.d.
Ik ben ook aan het eind van m'n zwangerschap en herken dit. Heel snel een rood hoofd, geen idee waardoor. Misschien omdat ik het sowieso wel een stuk warmer heb dan normaal?
Ja ik ook! rode konen en ook snel een rood hoofd, lijkt of je je schaamt maar dat is het niet... komt gwoon op. ik denk de hormonen??
Oh hahaha meer mensen dan ik dacht! Ik had dat de vorige zwangerschap niet, vandaar m'n verbazing. Echt abnormaal soms..! Lijkt net of ik uren in de zo'n heb gezeten. Vooral de wangen maar soms m'n hele hoofd. Heb het ook wel sneller warm! Ik heb de temperatuur in de auto normaal altijd op 19.5 en een tijdje terug naar 19.0 gezet en nu naar 18.5 haha