Ondergoed

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani84, Jul 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi hoi

Vraagje: wat voor ondergoed dragen jullie? Van die onsierlijk zwangerschaps onderbroeken of gewoon jullie eigen? :oops: haha

Ik heb nu m`n eigen nog aan zitten wel onder m`n buik maar begint nu wel iets te knellen. striemen als ik ze uit doe..

Met dit warme weer lijkt het me niet lekker om van die hele grote over je buik aan te hebben of wel? want daar komt dan ook nog de band van je broek / rok over en dan ook nog een shirtje.. pffff sauna voor je kindje :)

groetjes Danielle

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Hoi,

Ik droeg altijd strings en die ben ik ook blijven dragen. Eerst had ik van die zwangerschapsstrings gekocht. Joekels van dingen, echt lelijk en warm! Nu draag ik gewoon strings maar dan een maatje groter dan ik eerst had. Ik heb ze gewoon bij de HEMA gekocht, lekker goedkoop. Veder heb ik ook nog wat heupslips gekocht die goed onder de buik blijven, ook een maat groter en ook weer hema. Alles katoen want dat is het meest luchtig.
    Onder de buik vind ik dus het lekkerst zitten en een maatje meer! :D

Om je kindje hoef je je niet zo druk te maken hoor.. het is eerder dat jij het zelf te warm vindt. Bij wat minder warm weer kunnen die grote joekels trouwens wel een beetje extra steun geven.

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Geef mij maar die grote zwangerschapsomabroeken :) Die vind ik prima zitten, ik heb er ook een aantal strings van.
    Ik heb ook wat grotere strings liggen/gekocht die ik ook nog aan kan.

Ik vind wel die randjes op je buik heel irritant dus bij mij moet die onderbroek dan echt over m'n buik heen.

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    2,015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ik draag gewoon nog mijn eigen onderbroeken. Draag meestal een string, maar soms ook een short. En dan gewoon onder mijn buik. Zit prima!

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Ik draag nu heupslips, en gewone strings. Maar wel 1 of 2 maten groter dan ik normaal had. Het zit prima :) . Over een paar weken koop ik ze nog een maatje groter, moet wel lukken denk ik. Het lijkt me niks om zo'n onderbroek tot over je buik te hebben. Veel te strak en te warm :) .

6. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    hoi
    ik heb bij de action boxershorts gekocht (€1,79) kun je lekker over je buik dragen en ook eronder als je wilt en het fijne is dat je er geen strepen van krijgt op je buik. ze knellen echt helemaal niet heerlijk...

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Bedankt voor jullie berichtjes. Ja heb nu dus gewoon m`n eigen aan, maar die knellen wel. Dus ik ga eens op zoek en een kijkje nemen bij de hema morgen :p

liefs

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heb bij m'n vorige zwangerschap wat van dat naadloze ondergoed gehaald. Groeit zo lekker mee ;)
    Maar als het zo warm is als nu, kun je beter iets van katoen dragen ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb beide.
    Mijn eigen onderbroeken passen eigenlijk niet lekker meer, en ja die grote zwangerschapsonderbroeken zien er niet uit,maar zitten wel heel lekker.

10. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb ook gewoon een maatje groter. Ik heb ook een paar zwangerschapsonderbroeken, ik had er van de week 1 aan, en een hoge broek, een buikband, en een shirtje, ja toen had ik het wel warm ;)

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nou ik draag nog gewoon me strings hoor! en heb van die vrouwen boxershorts (maar dat zijn echt gigantische heupmodelletjes) en die kan ik ook nog steeds dragen! en dat zal ik ook blijven doen want je ziet vaak van die vrouwen die worden zwanger en hup daar komen die sloggi's uit de onderste la en het haar wordt gemillimeterd no way dat ik zo'n moeder zal worden!

12. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Die zwangerschapsonderbroeken lijken mij dus ook niks. Nu met dit warme weer al helemaal niet. Vaak zit er al een buikband aan heel veel broeken/rokken en dan nog een shirtje erover. En dan zou je nog een positieonderbroek erover doen. Pffff.. plof al weg als ik eraan denk.
    Ik heb gewoon bij de Zeeman heupstrings en onderbroeken gekocht. Van die extra lage. Kosten daar heel weinig en die zitten erg lekker. En precies onder de buik. Ideaal.
    En voor na de bevalling heb ik trouwens wel van die foute grote omaonderbroeken. Heerlijk.... want dan is het juist heel fijn dat je flubberbuik in zo'n onderbroek kan.

13. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Ik heb bij de H&M hipsters gekocht. Zijn zwart of wit met een klein kantje, vallen onder je buik en van katoen, dus niet zo zweterig. Draag ze nu al de hele zwangerschap en ze zitten heerlijk! Wel 1 maatje groter dan normaal.
    Je kunt ze ook online bestellen bij H&M.

Succes!

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Bij Miss Etam had ik destijds een paar zwangerschapsslips gekocht, lekker groot over m'n buik, zat heerlijk warm. Maarja, ik was ook zwanger in de winter. Nu zal zo'n grote lap best warm zitten, maar ik vond het heerlijk warm helemaal over m'n bolle buik heen. :)

15. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    Gewoon lekker je eigen maar dan een maatje groter, dan knellen ze ook lekker niet.

en vergeet niet! al die banden om je buik verslappen je buikspieren en dan duurt het weer langer na de bevalling hem weer in vorm te krijgen ;)

16. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

:) Hier ben ik het zo mee eens.
    Ik draag ook nog gewoon mijn eigen strings, knellen gelukkig niet. Ik denk dat ik me in die zwangerschapstenten helemaal een oma ga voelen. ;)

17. motormuisje

motormuisje Actief lid

Aug 8, 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    hier ook geen tenten te bekennen! ik draag gewoon boxertjes van bb en heupstrings.
    ik had als geintje zo'n mega ding gekregen van een vriendin met xtra steun! ik vond dat ding laatst dacht zal een kijken of het wat is. dat ding knelde heel mn buik af. dus die is de la weer in gegaan. en nu past mn buik nergens meer in dus ik houd het lekker bij mn strings en boxers

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Zoals al eerder gezegd kun je toch gewoon een maat groter kopen als ze gaan knellen? No way dat ik van dat oma-ondergoed ga dragen hoor :p

19. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zweet zowiezo wel de pan uit nu...dus heb gewoon van die tenten aan. :p
    Heb bij mn vorige zwangerschappen wel gewoon mn eigen onderbroeken aan gehouden maar die zaten toch niet altijd even lekker. En kreeg idd zo'n mooie rode horizontale streep er van onder op mn buik. En dat stond zo slecht bij mn vertikale striea dat ik dit keer dus voor tenten gekozen heb.
    Heb ik na de zwangerschap ook nog wat aan volgende zomer vakantie...lekker paar weekjes camperen :)

20. Niet meer actief

Ik draag ook gewoon nog strings, alleen heb ze nu ook een maatje groter moeten kopen :$

Share This Page