28 weken zwanger en menstruatieachtige pijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dolce82, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hallo,

Ik ben een beetje ongerust. Vannacht werd ik wakker met menstruatieachtige pijn, echt zo vanonder ín mij...
    Vanmorgen was het wat beter maar nu komt het weer terug :(.

Herkent iemand dit?

2. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Ik had het een week geleden ook, na controle van urine en overleg met verloskundige bleek dat mijn kleintje bezig was met indalen, en dat dat geen kwaad kon bij pijn die afneemt in rust, en als ik bloed of vochtverlies krijg moet ik aan de bel trekken, maar gelukkig is alles verder rustig gebleven.

Ik zie wel dat mijn buik nu een groeispurt maakt want sinds 2 dagen heb wat straie bij mijn onderbuik!

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik herken het wel. Heb het toen aan de verloskundige gevraagd en bij mijn was het kind onderin aan het duwen. Het was nog niet aan het indalen, maar kon al wel lekker die omgeving "masseren" met het hoofdje.

4. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel, ik en inmiddels 30+5 weken zwanger en ik denk dat ik ook rond de 28 weken dat gevoel weer kreeg. Vorige week heb ik dat ook weer gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niks mee heb gedaan omdat ik de kleine volop voelde bewegen. En nu nog steeds. Maar inderdaad wat ook candle hierboven meld, dat zij denkt aan een groeispurt dat had ik dus ook dat gevoel. Iedereen in mijn omgeving zei vorige week dat ik hard aan t groeien was. Zelfs collega's op het werk die ik toch zeker 2 tot 3 x per week zie! Merk het zelf ook dat het allemaal zwaarder wordt qua opstaan enz. Ik moet a.s donderdag weer naar de gynaecoloog als ik het niet vergeet zal ik het is vragen.. Ben je er zelf al achter wat het kan zijn?

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

altijd even je vk bellen als je dit hebt....;)

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Inderdaad,ik herken het ook en meestal is het niks ernstigs,bij mij echter was het het begin van de bevalling bij 25 weken en 1 dag.

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

En ts hoe is het?

@pipo daarom vindt ik dat je geen risico moet nemen hiermee... Echt menstruatie krampen kunnen heel goed weeen zijn. Hoop maar dat dit niet het geval is bij ts

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ja, ik wilde haar niet ongerust maken, want het hoeft niks te zijn.Maar ik dacht, ik zeg toch wat het ook kan zijn, en waarom ze beter kan bellen.En ben het roerend met je eens, neem geen risico.

9. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Ik zou je vk bellen als ik jou was.... Ik had soort pijntjes ook bij 28 weken en uiteindelijk was t een blaasonsteking.... Beter een keer teveel bellen!

Deel Deze Pagina