Ben sinds vandaag erg misselijk, heb 1 keer moeten braken... Voel me al een paar dagen heel erg moe en plas ontzettent veel en mijn tepels zijn donkerder aan het worden. Weet pas sinds een uur ofzo dat ik zwanger ben, was wel al 7 dagen overtijd.
gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zit ook nog in het prille begin van de zwangerschap. IK moet zeggen dat ik deze week steeds meer last krijg van kwaaltjes. Zo ben ik erg moe deze week en is alles eigenlijk te veel. En ik ben nu gedurende dag met vlagen misselijk. Gelukkig nog niet hoeven overgeven. En mijn borsten doen gelukkig deze week minder zeer ze zijn natuurlijk een heel stuk voller maar erg mooi. Voor de rest heb ik nergens last van. Het is nu afwachten tot aan de verloskundige over anderhalve week. Dat voelt weer als een stapje verder.
Jij ook gefeliciteerd! Ik kan morgen al terecht in het ziekenhuis bij mijn arts voor een echo. Hij schrok er zelf van toen hij het hoorde, omdat ik aan de pil ben.
Vervelende is dat je zo vroeg nog helemaal niets op een echo kan zien. Wij kregen altijd met 6 weken en .... dagen pas een eerste echo, en dan zit je nog vroeg. Als je zo vroeg een echo maakt, zie je niets en heb je kans dat je in paniek schiet omdat er niets te zien is.