Sinds vorige week ben ik vaak duizelig en licht in mn hoofd. Het is begin deze week erger geworden en eigenlijk blijft het nu de hele dag door aanhouden. Kan me niet meer concentreren en voel me vrij zwak.. heb contact opgenomen met de VK en het kan geen bloedarmoede zijn omdat de uitslagen zo goed waren en het niet in zon korte tijd kan dalen. Ze zei dat het met de bloeddruk te maken kan hebben en dat er vrij weinig aan te doen is dan. Heb gister de hele middag geslapen en savonds ook weer vroeg gaan slapen maar het lijkt wel of het vandaag nog erger is.. Morgenochtend toch maar even een afspraak bij de huisarts , maar zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Wat word er gedaan bij de h.a? want ik hebzelf het idee dat hij vrij weinig kan doen eigenlijk. Ben in ieder geval even thuis van t werk hopelijk verlicht dat een beetje maar ben er bang voor. groetjes
hey hallo, Het kan zijn dat je bloeddruk wat aan de lage kant is.. Ik zou toch even je bloeddruk laten meten.. En wat wel wil helpen is: zoute dropjes of een soepje. iig iets waar goed wat zout in zit.. Dat helpt mij iig wel goed. Succes!
Ik heb precies hetzelfde! Als je een lage bloeddruk hebt, ben je alleen duizelig als je opstaat of onverwachte bewegingen maakt, maar dan ben je niet de hele dag zo duizelig! Ze hebben bij mij afgelopen dinsdag een hartfilmpje gemaakt in het ziekenhuis omdat ik door mn lage bloeddruk een onregelmatige hartslag heb, en vandaag bij de dokter medicijnen gekregen. Moet nu afwachten of het werkt. Ik zal als ik jou was ook even naar de ha gaan! Zout eten hielp bij mij ook niet meer.
Ik zou in ieder geval geen zoute drop gaan eten. Want drop is niet goed voor een baby daarzit een bepaalde stof in die je niet te veel mag binnenkrijgen. xxx Joyce
Ik ben al duizelig vanaf ik "bevrucht" ben. Weet pas sinds gister dat ik zwanger ben en vandaag is het nog erger dan voorheen... Dus ik weet hoe je je volet maar ik hoop niet dat ik zo nog 35 weken moet lopen!
Ik ben ook al sinds een paar dagen duizelig en erg misselijk, vooral in de avond zie ik alles draaien. Ik ben er nog niet voor bij de huisarts geweest, omdat ik d8 dat het wel weer weg zou gaan, maar ik ben ook al 1x van me stokje gegaan door die duizeligheid. En bel morgen toch echt zeker weten de dokter op. En Lovelylonnes, gefeliciteerd met je zwangerschap
Dat komt doordat je nu zoveel extra bloed in je lichaam hebt dat het niet helemaal meer goed kan worden rond gepompt. Dus als je dan snel op staat of je hoofd draait weten je hersenen het even niet meer omdat ze eigenlijk te weinig bloed hebben. En daar komen de eerste paar weken ook die pijnlijke dikke benen vandaan, het bloed zakt naar het laagste punt en dat zijn je benen. En je hart krijgt niet alles meer omhoog gepompt.Volgens mijn verloskundige tenminste... Dus meiden, dat is nog geen vocht wat daar allemaal zit, dat moet nog allemaal komen !
Ben in ieder geval blij om te lezen dat ik niet de enige ben.. ik voel me er toch zo beroerd door. Ik laat in ieder geval nog wat weten enne Lovelylonnes gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik had het ook niet over te veel drop hoor.. maar heb zelf ook lage bloeddruk en met dezelfde symptonen, en VK zei een soepje of een dropje kan dan echt geen kwaad.. Ik zei toch niet, de hele dag drop eten!
Hoi Ik heb het ook, duizelig, hoofdpijn, moe (en niet een beetje) Ik moet nu van de vk een weekje absolute rust houden en floradix gebruiken. Dat is een drankje waar extra ijzer in zit. Pas woensdag mee begonnen maar wordt nog nie minder, anders moet ik volgende week terug.. Wat het kan zijn weet ik niet maar het is wel heel irritant, ik voel me net een dweil. Hoe is het intussen met jou? Groetjes Anette
Mijn bloeddruk is gewoon goed dus daar ligt het niet aan. De huisarts gaf aan dat het te maken kan hebben met veranderingen van waterhuishouding (?) en me daar flink beroerd van kan voelen.. Joh... op de vraag wat daaraan te doen is antwoordde hij : je 9 maanden uitzitten.. hij geeft aan dat het na de bevalling dan weg moet gaan. Maar op deze manier kan ik niet werken.. ik kan me nergens op concentreren en heb ook vaak waas voor mn ogen.. autorijden gaat ook niet heb al een aantal keer bijna ongeluk gehad.. Toch ben ik doorgestuurd om even bloed te prikken en de uitslag komt volgende week vrijdag. Heel hard duimen dus dat het toch vanzelf overgaat..want ik wil niet nu al thuis blijven zitten...