ik ben vandaag 22 dagen "overtijd" na het gebruik van de pil en had al klachten zoals misselijk moe opgeblazen gevoel maar nu sinds een paar dagen heb ik tintelende tepels heb dat eigenlijk nog nooit gehad is dit een syptoom van het zwanger zijn of hoort dit ook in het rijtje van ontpillen ?
Heb je al een test gedaan? Is dit je eerste keer dat je ongesteld moet worden na het stoppen van de pil? Kun je even nader toelichten!
ja het is de eerste keer na de bloeding die je altijd krijgt als je die stopweek krijgt na de pil ... ik heb 2 weken terug al een test gedaan maar die was negatief
Kan altijd zijn dat je zwanger raakt gelijk na het stoppen, gebeurd vaker. Maar gezien je al een negatieve test hebt gehad, vermoed ik dat je aan het ontpillen bent en dat kan even duren voor je cyclus weer op regel is! Volgens mijn huisarts is half jaar tot jaar veel voorkomend. Dus wil je geen valse hoop geven, maar denk dat je aan het ontpillen bent en daar horen die klachten ook allemaal bij, lichaam moet zijn evenwicht weer hervinden.
nou het zit bij ons in de familie dat het hg gewoon heel laat meetbaar is daarom vroeg ik me dus ook af of dit ook bij het ontpillen hoorde omdat je er eigenlijk weinig over vind volgende week zal ik weer testen en anders maar weer een afspraakje bij de huisarts