looking for the signs...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ekmef, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ekmef

Ekmef Lid

20 mrt 2009
    14
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben nu zwanger van de derde (eerste zwangerschap eindigde na 8wkn).
    Je zou denken dat ik nu met mijn vierde zwangerschap wel door de wol geverfd zou zijn.. Niets is minder waar! Wist ik bij mijn vorige zwangerschappen al voor de test dat ik zwanger was (zowat na de bevruchting meteen al zere borsten), nu is het andersom. Vorige week een positieve test, maar ik voel helemaal niets!
    Dat maakt me onzeker, hoewel ik op het net wel lees dat het vaker voorkomt en het niets hoeft te betekenen, verlang ik nu naar zere borsten en misselijkheid...

Wie herkent dit?

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb voor deze zwangerschap 3 mk's gehad en daar wist ik voor de test ook al dat ik zwanger was.
    Bij deze voelde ik niks en deed eigenlijk voor de gein 2 dagen voor NOD een test. Meer omdat ik een barbeque had. Ik had zoiets van je zou het maar zijn he. Ik had nog 3 testen liggen dus ik vond wel een test waard.

Bij die test heb ik echt twee keer moeten kijken omdat ik het niet geloofde. Achteraf was ik bij die test al een week verder dan mijn NOD dus 5 weken zwanger. Ik heb met 8 weken pas het gevoel gehad dat ik zwanger was.

Wees blij hoor meis. Nu heb ik een zwangerschap met allemaal kwalen sinds dat moment en bij mijn dochter had ik nergens last van 9 maanden lang. kwam pas met 2,5 maand anchter dat ik zwnager was. Nogal onregelmatige NOD toen en sloeg makkelijk 1 nod over

3. Wendy 1983

14 nov 2008
    29
    0
    1
    Hier ook zo eentje...

Tis ook nooit goed, ik voel nix soms wat menstruatie gevoel licht onderin mijn buik.
    Niet misselijk naar, soms mood swings maar dat ligt natuurlijk altijd aan een ander...
    Zou ik wel kwalen hebben zoals die vervelende misselijkheid dan zou ik ze ook wegwensen...

Maakt me soms wel onzeker...
    Denk zelf achteraf dat ik in mijn handen mag klappen dat het zo gaat....

Groetjes Wendy

Deel Deze Pagina