Hallo Ik heb een vraagje. Ik slik de pil maar sinds 5 a 6 weken heb ik last van mijn boven en onderbuik daarbij ben ik ook misselijk, hoofdpijn, moe, zware borten maar niet gevoelig en af en toe licht in mijn hoofd. Ik ben 4 weken geleden wel ongesteld geworden maar dat waren maar 2 a 3 dagen. De symthonen blijven en de buikpijn word steeds erger. Ik had een test gedaan maar die kwam negatief uit. Kan ik toch zwanger zijn? Groetjes
hee das moeilijk te zeggen natuurlijk. Je hebt een beetje de standaard symptonen maar die kunnen ook gewoon zijn omdat je hormonen van slag zijn omdat je aan de pil bent! als je echt twijfelt bel even de huisarts.... die kan je vast gerust stellen. gr.rensje
Ik slik nu al 6 jaar de pil en heb dit nog nooit gehad. De dokter zei dat ik maagklachten had 5 weken geleden maar de medicijnen die hij me gegeven heeft werken niet. Ik heb dat tegen hem gezegt maar hij blijft andere medicijnen geven:S
als je aan de pil bent en zwanger word je vaak nog gewoon ongi, maar dan wat lichter. dus wat dat betreft zou het kunnen. maar dan moet je wel posi testen. zolang je test nega is ben je niet zwanger, maar als je je zo blijft voelen kun je altijd je ha eenh bezoekje brengen natuurlijk.
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest ik krijg morgen daar een zwangerschapstest en vrijdag krijg ik een echo dus misschien heb ik dan wat meer duidelijkheid
Ik heb vandaag de uitslag gekregen van de dokter. De test was negatief Ik hoop vrijdag meer duidelijkheid te krijgen Ik heb trouwens een vraagje kan je negatieve testen krijgen maar toch zwanger zijn?