Vrijdag heb ik de eerste twaalf weken erop zitten, maar ik merk dat ik niet meer uit het cirkeltje kom... Ik slaap, hang, slaap en hang. Nergens fut of zin in... En als ik wat aanpak dan wordt het minste of geringste me al te veel... Ik ben zowieso iemand die mijn energie niet goed kan verdelen. Heb altijd wallen onder mijn ogen en kan echt geen fulltime baan aan... Maar nu is gewoon simpel opstaan al teveel... Daarbij ben ik 5 kilo afgevallen nu en ben ik gauw duizelig. Mijn ochtendroutine van douchen, eten, aankleden, en slaapkamer/badkamer opruimen neemt ipv een uurtje nu ineens 4 uur in beslag... Wat kan ik hiermee? Hoe krijg ik mezelf weer op de rails?
Jeetje....straks als je een kindje erbij hebt zul je nog meer energie nodig hebben...! Ik zou eens bij de huisarts langs gaan voor een gesprek, wellicht helpt het al als je meer vitaminen of zo binnenkrijgt, ik heb geen idee maar dit lijkt me niet gezond. En de zwangerschap wordt er niet makkelijker op naarmate de laatste weken zich aankondigen...weet ik toevallig uit ervaring Sterkte hoor!
ik ben de 1e 14 weken ook doodop geweest, daarna herstelde zich dat weer iets maar ik ben nu nog niet miss superfit 2008 hoor moeheid is ook een zwangerschapskwaal en kan ook komen door hormonen, ijzer tekort, lage bloeddruk, die laatste 2 zou je even kunnen laten controleren bij de huisarts
idd net als mymiracle zegt even je ijzer laten testen. Die kun je dan gewoon in pilvorm krijgen. Het is redelijk normaal dat je erg moe kunt zijn in het 1e deel van je zwangerschap, het gevoel alsof je een winterslaap zou kunnen houden maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je helemaal niets meer kunt. Geef het aan bij je vlos of huisarts.
heb hier soms ook wel is last van,en dan is elke stap me al te veel echt hangen en slapen,ik slaap als ik de kans heb ok echt de hele dag,welk tijdstip ook ben ook echt van plan me ijzer te checken,want neemt niet af,en ben al over de 12weken heen