Heb jij je opleiding afgemaakt? & wat doe je nu qua werk? Of ben je misschien huismama? Gewoon benieuwd...
Ja, opleiding afgemaakt (SPW) maar nu in heeeele andere tak werkzaam (accountancy/salarisadministratie)
Ja, juridische dienstverlening Ik doe nu iets wat er half op aansluit en ben van plan om ooit nog een opleiding te volgen. Anders kom ik niet waar ik wil zijn qua functie
Ja, Management, Economie en Recht met afstudeerrichting bank en verzekeringen. Werk nu als verkoop- en serviceadviseur bij een bank.
Ja, opleiding Eerste verkoper. Duurde 1,5 - 2 jaar, ik heb er zo'n 4 jaar over gedaan begon in 2009, dit jaar diploma ontvangen. Ik werk als sinds mijn 16e in dezelfde supermarkt. Ben daar gewoon medewerker. Sta in de winkel, magazijn en achter de kassa. In de toekomst wil ik vanuit het werk een nieuwe opleiding volgen tot filiaalmanager en later rayonmanager.
Eerst PABO gedaan, alleen mijn propedeuse behaald. Daarna Sociaal Pedagogisch Werk gedaan en HBO-Rechten en van beiden mijn diploma behaald.
Jup, 3 opleidingen gedaan (MBO,HBO, Uni) en ben nu werkzaam in de branche waar ik ook in ben opgeleid !
Stoas (agrarische lerarenopleiding) afgerond, na jaar onderwijs voor gezien gehouden. Nu al 12,5 jaar journalist bij een landbouwblad. Toch met kennisoverdracht te maken en veel leuker.
Ja, Criminologie. Maar ik heb een managementfunctie in een bedrijf wat niets met mijn studie te maken heeft. Na mijn studie heb ik veel gesolliciteerd, maar werd continue afgewezen omdat ik geen ervaring in de praktijk had. Als ik dat van te voren had geweten, had ik misschien wel voor een HBO studie gekozen.
Jup, heb mijn 6jarige opleiding aan de universiteit afgemaakt. Dit jaar mijn diploma gehaald. Nu werk aan het zoeken. Ik hoop in de (liefst nabije) toekomst een gezinnetje te hebben en dan wil ik het liefst parttime werken. Ik wil eerst een baan, voordat ik met de pil stop, omdat ik anders bang ben dat het alleen maar moeilijker wordt om een baan te vinden. Er wordt flink bezuinigd op mijn vak
Ja, SPH. Ik werk nu in de jeugdzorg. Mijn vriend niet. Deed een universitaire studie en daarna HBO. Maar nog steeds alleen een vwo diploma. Gelukkig wel een goede baan (HBO functie)
Ik ben nog druk bezig! Als het goed is haal ik in maart mijn diploma na 6 jaar universiteit waarvan 2 jaar coschappen. Onze kleine meid is bijna 1 jaar. Ik zeg niet dat het altijd even makkelijk is, maar het is zeker te doen als je het echt wilt!
Doktersassistent niet kunnen afmaken,doe nu administratie voor mijn man die internationaal werkt als bouwkundig ingenieur.