raar lichaam

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door VrouwtjeRomy, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik heb ongeveer anderhalve maand terug een miskraam gehad nu moest ik afgelopen zondag weer ongesteld worden en tot heden nog geen druppeltje (ik word altijd braaf ongesteld op het goede moment) Ik heb de week voor ik ongesteld moest worden van ma tot do elke dag sex gehad (jaja bunnies hier!)

Ik heb maandag een test gedaan maar die gaf een heel licht streepje en toen in de middag nogmaals keek was het weg... Dus wij een digitale gehaald voor de zekerheid die gaf NIET ZWANGER aan. Duidelijk toch!

Wij het idee van ons afgezet, nu dus een week later nog steeds niet ongesteld maar wel vreselijk misselijk in de ochtend en krampen in mn onderbuik. Ook heb ik 2 dagen lang pijn in mn tepels gehad. Ik loop ook op mijn werk ongeveer 1 keer per 2 uur naar de wc toe.

Ik word helemaal gek van mn lichaam.

Op die digitale test stond niets maar op andere testen staat altijd dat je het minstends 10 dagen na geslachtsgemeenschap pas kan testen. Ben ik te vroeg geweest? wanneer kan ik testen?

Kun je zo snel zwanger raken na een miskraam?

(oja en ik ben gewoon aan de pil. waar ik dus nu mee stop want ik wil eerst zien dat ik ongesteld word)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja je kunt na een mk snel zwanger worden, maar het is ook zo dat je lichaam van slag kan zijn door de miskraam.
    Eerst moet je ahw ontzwangeren en pas daarna komt je cyclus weer opgang. En zodra je cyclus loopt kun je weer zwanger worden

Deel Deze Pagina