Hallo dames, Nou ik ben mij rot geschrokken, ik werdt vannochtend wakker dus ik nadat ik geslachtgemeenschap had gehad naar de toilet, veegde ik bloed en zag ik bij mijn urine ook bloed..ik gelijk verloskunde bellen, zij ze gelijk Heb je gelachtsgemeenschap gehad dus ik ja...zei ze nou dan is dat van dat..ik dacht ok nou dan zal het wel zo zijn..en ja hoor!! het bloeden stopte!! ik opgelucht en mijn vriend natuurlijk ook..pfff dat was schrikken ! maar goed het was een vaatje dat gesprongen was..was best wat helder bloed niet weinig voor mijn gevoel..dus ja ik schrok wel ff maar diep van binnen voelde ik dat het wel goed zat..eind goed al goed!! het schijnt dat je baarmoeder meer doorbloed is en dat de kans daarop dan groot is..maar goed bij ons zat en zit de schrik er goed in! het kan geen kwaad sex te hebben tijdens zwangerschap maar wij hebben even zoiets van...doe maar even niet he...
Klopt hoor: Sex, hard je neus snuiten, hard persen bij ontlasting kan zorgen voor roze afscheiding.. Ik durf al heel de zwangerschap geen sex te hebben, all the way, maar dat ligt aan mijn voorgeschiedenis, en nu mag ik het niet eens meer..
Heb ik over gelezen, maar nog niet zelf voorgehad. Ik ben ook erg benauwd bij seks, hoewel ik weet dat het oké is. Kan begrijpen dat je geschrokken bent! Ik wist trouwens niet dat het op het einde van de zwangerschap niet meer mag
Nee je mag tot het laatste sex hebben hoor.. Maar lees mijn onderschrift...ik heb ws een scheurtje in mijn vliezen, en dan mag je ivm infectie gevaar geen sex meer hebben, niet in bad gaan, en ik mag geen toiletpapier gebruiken maar een spoelfles na het plassen.
nou ik durf en ben zelf nu ook weer bang sex te hebben hoor.. maar mijn vriend die helemaal!!..maar ja is niet erg er zijn meerdere manieren dan alleen maar penetratie, zeg ik altijd maar weer.. je schrikt je eigen kapot als je bloed ziet...ben blij dat dat het was wat een opluchting..
hier bij de eerste ook gehad, bij 20 weken, behoorlijk wat bloed verloren en pijnlijke harde buiken gehad dus hier word niet veel gesekst met deze voor geschiedenis
Dat is inderdaad schrikken ja. Hier geen last van gehad, niet dat we nog zo vaak seks hebben gehad in de zwangerschap, maar de keren dat we het deden hield ik altijd in mijn achterhoofd de gedachte dat ik weleens wat bloedverlies zou kunnen krijgen. Ik probeerde me er dus zelf een beetje op voor de bereiden geloof ik haha. Wel veel bloedneuzen trouwens....
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Wij hebben t ook niet meer gedaan sinds ik zwanger ben. Ik ben de hele dag beroerd dus zit er eerlijk gezegd nog niet echt op te wachten.
Zou me dood schrikken! Hier ook niet meer gedaan sinds ik zwanger ben, bij mijn vorige zwangerschappen ook niet! M'n man vind het maar niets, zijn redenatie, " die kleine schrikt zich een ongeluk als er in 1 keer zo' n eikel om de hoek komt zeilen" hij vind het geen fijn idee en is bang dat er wat gebeurd.
Oef ben ik niet de enige dan.. Ik vind het heel jammer voor men vriend, maar wij hebben ook van toen ik nog maar dacht dat ik zwanger was geen seks meer gehad ! Op het begin had ik gewoon totaal geen zin, nu na 16 weekjes terug wel, maar ik durf het gewoon niet..
hier dito hoor.....in het begin te moe en lusteloos en nu begint de zin wel terug te komen maar vind ik het gewoon erg spannend. Lekker knuffelen en bij elkaar liggen is voor ons nu ff afdoende. Gelukkig snapt mijn man het wel...heeft er ook niet veel moeite mee....heb hem beloofd dat we het na de bevalling wel weer in gaan halen