Hoi meiden! Mijn vraag staat eigenlijk al hierboven! Ik ben echt vreselijk moe.. Ik werk 32 uur in de week en vanaf 1 september weer 40 uur (hopelijk zijn dan de klachten over) Maar ik heb nu net 2 dagen gehad deze week en ik kan gewoon niet meer voor mijn gevoel. Ik doe op dit moment veel lichamelijk zwaar werk, in de middagpauze kan ik m'n ogen al niet open houden en wordt ik licht in m'n hoofd van de moeheid. Als ik thuis kom plof ik op de bank en heb ik nergens meer fut voor.. laat staan alles wat ik normaal in de avonduren nog doe.. Ik wil het aan m'n werkgever niet vertellen omdat nog niet eens alle familie het weet. Maar ik moet nu nog een maand werken tot ik 3 weken vakantie heb en op dit moment heb ik echt geen flauw idee hoe ik dat ga volhouden.. pffff.. Hebben jullie tips? Vitamientjes ofzo? Druivensuiker? Verder zijn we wel echt meeeega gelukkig hoor! haha en zijn al lekker aan het wegdromen bij babykamertjes en kleertjes en ideeen voor het kaartje Maar dit is het enige kwaaltje waar ik last van heb en dat is af en toe verdomd lastig!!
Ik lees even mee. Ik heb gelukkig vakantie nu, maar nog een dreumes rondlopen die ook een hoop energie vraagt en verdient en ik weet ook even niet zo goed hoe ik het allemaal moet doen. Het huishouden staat op dit moment niet meer in mijn woordenboekje!
Aan toe geven meis. Doe lekker even een slaapje als je thuis komt en laat de dingen die je in de avond deed wat meer aan je man over of doe het later in de avond als je een beetje bij gekomen bent. Maar neem echt je rust anders kom je jezelf tegen.
Hier nog 1, het lijkt alleen maar erger te worden Ik slaap meer dan ik wakker ben,ik kan niet eens wakker blijven
Hou hoop dames! ik ben zelf ook kapot geweest de eerste 12 weken.. maar nu voel ik me weer zoals voor de zwangerschap.. ik werk ook 40 uur, als ik thuiskwam even een slaapje van een uurtje, dan kun je in ieder geval de avond nog aan. Sterkte allemaal!
Bedankt voor jullie berichtjes! Dat wordt er dan echt er aan toegeven en me laten verwennen door vriendjelief!
De eerste weken zijn echt vreselijk vermoeiend. Probeer het per dag te bekijken en dan kom je de tijd wel door. En verder, zelf een dutje doen als je thuis komt en savonds op tijd naar bed. De eerste drie maanden lag ik er vaak om 20.00 uur al in. Gewoon aan toegeven, dan maak je het voor jezelf het meest gemakkelijk.
Hier ook heel moe en daarbij ook nog eens heel de dag misselijk. Ik heb helaas geen tips. Bij iedereen werkt het anders. Als je niet misselijk bent blijf dan op zijn minst gezond en gevarieerd eten. Drink genoeg en neem je rust. Sterkte. Hopelijk voel je jezelf snel beter.