Wie heeft DE tip tegen pijn in benen tijdens slaap?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dubbelgeluk, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.135
    12.110
    113
    Ik ben nu ruim 20 weken zwanger van een tweeling en over de zwangerschap tot nu toe weinig klagen. Jongens groeien goed, dat is waar het om gaat:). Het zou alleen ontzettend fijn zijn als ik weer eens heel lekker kan slapen. Ik slaap in op mijn linkerzij en word s nachts wakker van pijn in mijn been, draai ik toch maar naar rechts, gaat mijn andere been pijn doen.
    Het is een pijn alsof het bloed niet lekker doorstroomt. Als ik even rondloop dan verdwijnt de pijn, maar als ik weer ga liggen is het er ook weer. Ik heb de onderkant van mijn matras al verhoogt, probeer met voedingskussen te slapen, extra kussen onder mijn benen.... Niets helpt. Heeft hier iemand de gouden tip? Lijkt mij heerlijk om pijnloos te kunnen slapen!

2. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Ik denk dat je magnesium moet bijnemen. Bij mij ook zo een pijnen gehad. Met promagnor was het gelijk over!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier hielp magnesium ontzettend goed tegen krampen in m'n benen, misschien idd ook tegen pijn niet door krampen? Valt iig te proberen denk ik!

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.135
    12.110
    113
    Bedankt voor de tips! Ik zal het tijdens de volgende controle vragen of ik dat mag gaan slikken. Ik had het haar wel voorgelegd, maar ze kwam zelf niet met het idee. (Of ik bel al eerder, ik werd vannacht weer 3x wakker van de pijn...)

5. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Dit mag je slikken als je zwanger bent!

6. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik heb het gisteren ook gekocht, ook hier veel pijn in de bovenbenen, idd alleen in de nacht. Je mag het gewoon slikken naast je zwangerschapvitamines.

Deel Deze Pagina