Hartje luisteren via Angelsound!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loetje88, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wij hadden nog nooit het hartje gehoord van onze beeb, gisteren een angelsound besteld en dankzij snelle levering van bol vanochtend al binnen!

EINDELIJK het hartje kunnen luisteren, wat is dat bijzonder, was ook bijzonder lang zoeken daarnie van :D maar zeker de moeite waard, echt een aanrader! Vond hem ook verrassend goedkoop, nu kan ik op momenten dat ik weer even onzeker ben toch even luisteren!

2. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Leuk he!! Heb er gisteren 1 opgehaald via marktplaats.. Vind het ook super. Had het hartje 1 keer gehoord, maar ben nu 18+2 en nog geen beweging gevoeld. Dus dacht ik koop een angelsound voor wat bevestiging! Hoor jij ook geruis erdoorheen?

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mooi is dat he :)

Als je maar niet nog meer onzeker word als je het hartje even niet kan vinden.

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik vind het ook ideaal.
    Als je je even ongerust maak kan je toch luisteren naar het hartje.

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Nee had me er wel op ingesteld idd dat ik m ook nie kan vinden...maar anderhalve week na de echo toch wel ff fijn om weer bevestiging te krijgen!

Ik hoor idd soms ook ruis. We hebben iig een hele mooie opname kunnen maken...blijf er maar naar luisteren haha

6. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Zelfs met 24 weken luister ik nog regelmatig naar het hartje! Het blijft zo ontzettend mooi!

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik luister ook nog wel eens :)

Heb hem toen vooral gekocht zodat ik andere mensen die niet mee gingen naar de echo's het ook eens kon laten horen.

Vooral mijn oma vond het geweldig!

Ze heeft nu te weinig rustige momenten om echt even te gaan zitten en te luisteren.
    Ze schopt er elke keer tegen aan waardoor je geen hartje meer hoort :p

Deel Deze Pagina