Heeft iemand hier ook last van? Ik heb al vanaf vrij vroeg in mijn cyclus last van mijn borsten en nu na de eisprong ook nog. Vind het erg vervelend. Hoe kan dit en zijn er meer meiden die dit hebben? Het is deze keer wel erg vroeg. Ik heb het vaak ook wel een week voor mijn ongie maar nu lijkt het wel erger. Is dit iets om me zorgen over te maken, deugen mijn hormonen wel? Het gevoel dat ze wat voller worden en nogal gespannen zijn. Ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik maar volgens ovutesten heb ik mijn ei al eerder gehad. Voor de zekerheid doe ik morgen nog wel een keer een testje. Snap soms echt niks van mijn lichaam. Al wil ik er niet op letten, het dringt zich wel aan me op gr. Yfke
hoi Yfke, jouw verhaal herken k wel, k heb altijd op de dag van mijn eisprong of de dag erna pijnlijke borsten heel vervelend nu heb k al voor mijn eisprong pijnlijke borsten ook weer heel vervelend en k wil graag weer zwanger worden en is dit heel frusterend vooral omdat dit een symptoom is van een zwangerschap alleen heb k het altijd. k heb helaas geen antwoord voor je maar je bent niet de enige groetjes sarai
Ja, ik herken wel je frustratie over het 'rommelen' van je hormonen (mogelijk) of je lichaam niet begrijpen....ik heb na mijn ongesteldheid (week geleden) gevoelige borsten gehouden en ook het licht misselijke gevoel dat ik had voor en tijdens mijn menstruatie. Mijn vriend en ik zijn bij de gyn geweest en deze liet ons zien dat er, een week na mijn eisprong (week voor bezoek gyn getest met ovutestje), een rijp ei op het punt van springen stond! Hij begreep het niet en wij ook niet: was mijn ei ondanks de super-positieve ovutest toch niet gesprongen? Of zijn er twee eitjes gerijpt maar maar 1 gesprongen? Nu ik de premenstruele symptomen houd na 3 dagen ongesteld te zijn geweest, begin ik te denken dat het ei alsnog is gesprongen.....en dat ik nu einde vd week dus alweer ongesteld zou kunnen worden of heel misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Zo ingewikkeld....lastig om op jelichaam te vertouwen, er gebeurt zoveel en alles lijkt zo op elkaar! Succes! Koosje
Nou ik snap me lichaam ook niet meer hoor. Heb een raar gevoel in me onderbuik... Voel me niet toppie beetje wazig kijken.. Slecht slapen.. en vooral me onderbuik die gek doet..
ja het lichaam zit raar in elkaar, ik kan beter vertrouwen op mijn gevoel dan op de symptomen want mijn gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten, heeft wel weer een voordeel want ik hoef niet te testen om te weten of k wel of niet zwanger ben dat wil natuurlijk niet zeggen dat geen momenten heb dat ik twijfel helemaal als je hier allemaal leest wat het lichaam met je doet plus de hoop die er natuurlijk is. Ikzelf houd het hier maar bij; Is het raak, dan is dat super en zo niet volgende keer beter
Ja ik heb het zelfde... maar toch ga je twijfelen.. dat heb ik dan weer... En ik denk ook zo van is het dit keer niets dan op naar de volgende keer
Kan ook altijd op mijn gevoel vertrouwen maar hierin nou net niet. Frustrerend... Ben je al eens zwanger geweest dan sarai? Ik ben ook best wel ontwikkeld in mijn gevoel maar helaas klopt het wat dit betreft niet. Deze maand heb ik ook het idee dat het wel eens raak kan zijn maar durf nu nergens meer op te vertrouwen. Ik heb trouwens ook sinds mijn ei al krampjes en blijf het houden. Had ook zere borsten maar vandaag is dat wat minder. Weet niet wat ik er van moet denken. Afwachten dus.. maar soms best wel frusterend. Maar Koosje, kan je dan nog een eisprong hebben vlak voor je ongi van bijvoorbeeld je eerste eitje? Maar als je baarmoeder dan samentrekt kan je eitje zich niet nestelen lijkt mij (bij menstruatie trekt de baarmoeder samen om het baarmoederslijmvlies kwijt te raken). Best wel ingewikkeld allemaal. Ik had tijdens mijn mogelijke eisprong ook eerst links steken en later rechts. Maar je eitje komt toch de ene maand uit je linker eierstok en de andere maand de rechter? Snap soms ook echt niks van mijn lichaam." Gelukkig begrijpen jullie dat hier allemaal. Liefs nikkie
Ik weet het ook niet, Nikki...ik denk dat het gewoon wat in de war is bij mij. Gelukkig ben ik nu bij de gyn, die moet maar meekijken dan. Ik denk niet dat ik zwanger ben, lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk...ik doe wel voor alle zekerheid een test vanavond maar denk echt dat het niet raak is. Ach, heeft ook weer voordelen: biertje op terras, roseetjes... Succes alle meiden die net voor hun NOD zitten! Koosje
hoi nikkie, ja ik heb het ook hoor dat ik dan toch weer twijfel hahahha en ja ik heb al een dochter van 8 dat wist ik ook al vlak na me ei en vorig jaar was ik ook zwanger wist ik ook vlak na me ei alleen na 6 weken fout gegaan en dat het niet goed zat wist ik ook al dus mijn lichaam geeft alles aan en heb dus geen reden om te twijfelen eigenlijk maarja je doet het toch. het lichaam zit ingewikkeld in elkaar maar toch weer mooi wat er allemaal gebeurt en wat er allemaal kan gebeuren