Tinteling bovenbeen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tash, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo meiden! Ik heb vandaag de hele dag door last van een tintelend gevoel in mijn bovenbeen. Soms duurt dit een minuut, dan zomaar een kwartier. Het voelt alsof ik een spiertje onder stroom heb staan. Alsof het zo'n doof gevoel gaat worden, maar niet doorzet. Omdat ik ook last van rage rugpijn heb, dacht ik dat er miss iets 'klem' zat. Als ik helemaal anders ga zitten/liggen of ga lopen gaat het wel weer even weg. Waar kan dit vandaan komen en wat kan ik er aan doen? Of is het niet erg en moet ik gewoon even lopen oid om het weg te laten gaan? Alvast bedankt!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

komt vaker voor, is niet erg.
    Gewoon even lopen of staan of bewegen, dan gaat het wel over. Als het vaker komt en langer duurt en het geeft veel last kan een fysio je wat tips geven voor houding en beweging.

Mirjam

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Bedankt! Ik heb er soms nog last van, maar ik merk dat het vooral 's avonds is. Ga er van uit dat mijn lijf dan ook gewoon moe is.. Klopt het trouwens ook dat door het groeien mijn buik vaak hard en strak aanvoelt en patijn schaambot zeer doet? Sorry, zomaar weer een hoop vragen.. Liefs

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja door het groeien kan je buik hard en strak aanvoelen.
    Pijn in je schaambot kan daar ook van komen, maar dat kan ook bekkenpijn zijn. Als je meer last krijgt of je vindt het heel vervelend kan een bezoek aan de fysio wel handig zijn.

Mirjam

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Bedankt maar weer!
    De 'pijn' is meer ongemakkelijk als dat ik er echt veel last van heb.. Soms is het iets meer. Zal het idd in de gaten blijven houden en evt contact opnemen met een (bekken)fysio!

Deel Deze Pagina