Hoi hoi Vandaag had ik ineens tijdens het kolven last van een pijnlijke tinteling in mijn borst, bij mijn oksel. Dit trok door tot in mijn arm/hand. Wat betekend dit??
Hoi, Dit kan gebeuren wanneer je een toeschietreflex hebt. Na een paar seconden zakt het weer af. Was dat bij jou ook? De tinteling hoef je niet elke keer te hebben als je een toeschietreflex hebt. Groetjes Saskia
Hoi hoi De eerste x dat ik die tinteling had, duurde het wel langer dan een paar seconden en ben toen ook gestopt met kolven. Het trok helemaal door uit mijn hand. De laatste tijd heb ik het niet meer zo erg gehad. Nu heb ik een andere vraag: De laatste paar dagen gaven wij onze kleine 's nachts kunstvoeding, omdat hij daar beter op slaapt. Maar omdat hij een vreselijke uitslag op zijn wang heeft zijn wij bang dat hij koemelkallergie heeft en zijn dus sinds vandaag gestopt met de kunstvoeding. Nadeel is dat hij nu vreselijk druk is als wij hem in bed leggen. We geven hem afgekolfde melk en daarna drinkt hij ook nog wat aan de borst. Vraag is dus, hoe kan het dat hij zo druk is 's nachts? Overdags heeft hij dat zelden.