Hallo, Ik heb de laatste tijd(+/- 3/4weken)last van: Opgeblazen gevoel in me buik minder eetlust/of juist heel veel steken in me buik veel dorst veel plassen hoofdpijn veeel afscheiding(had ik normaal niet zo veel) last van me rug in 2 maanden 5 kg aangekomen, terwijl ik niet anders ben gaan eten,sporten enzo. pukkeltjes boven m'n borsten ik vind me buik ook anders zitten als anders, hoe moet ik dat uitleggen me buik is wat ronder. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil, nam hem niet regelmatig meer in(vergat m steeds) moet ook eerlijk zeggen dat ik ook helemaal niet bijhoudt wanneer ik weer ongi moet worden e.d. Wat ik wel af en toe had is dat ik het gevoel had dat ik heel er ongi moest worden maar niet moest worden. heb ook een paar dagen een hele lichtbruine afscheiding gehad. heb ook een paar weken gehad dat ik erg moe was en me eigen gewoon echt niet lekker voelde,snel chagarijnig/emotioneel. Dit zijn dingen die ik nooit eerder gehad heb.
hoi, je kan voor de zekerheid een test doen vanaf de dag dat je ongeveer ongi moet worden. weet je dat niet precies dan kan je volgens mij 19 dagen na de laatste keer onbeschermde sex testen. (staat tenminste in bijsluiter van clear blue). Maar je hebt natuurlijk groot kans dat het ontpillen is, doet zoveel met je lichaam...succes!
hoeft geen ontpillen te zijn ik werd in de maand na het stoppen met de nuvaring zwanger,ik zou er even een testje tegenaan gooien
Ik heb net een test gehaald bij de kruitvat(2 in een doosje) En heb net getest niet zwanger. Kan het zijn dat ik niet op het juiste moment hebt getest?
dat kan altijd,maar ben je wel eens overtijd dan?je zegt zelf dat je niet bijhoud hoe je cyclus in elkaar steekt...als je nou weer ongesteld word...misschien een tip om daarn dan mee te beginnen
De laatste keer was ik voor me gevoel wel later als normaal. Was ook geen normale ongi. Normaal ben ik 1/2 dagen flink ongi en nu was het anders. De dagen ervoor had ik echt heel erg last van een ongi-wordende buik en kwam maar niet en ineens wel. Normaal een dag voor dat ik ongi wordt dan voel ik het een kleinbeetje, maar de laatste keer was heel erg. En had na het ongi zijn veel lichtbruine afscheiding en nu is dit wit veel meer. De laatste keer was begin van de maand. Dus zou inprincipe begin volgende maand ongi moeten worden maar welke dag dat heb ik niet bij gehouden
Wacht het wel even af. Maar heb het idee dat ik een wat vollere buik heb(ietsje dikker) Kan het zijn dat je stopt met de pil dat je dikker wordt ben namelijk 5 kg aangekomen Vind me buik ook in de weg zitten als je snap wat ik bedoel is moeilijk uit te leggen De kans dat ik zwanger ben kan eigenlijk ook niet Maar vind het zo raar al die dingen die ik heb dat je ook kan hebben als je zwanger bent
Vandaag heel erg veel last van me buik echt steken in me buik dat ik er bijna niet mee kon lopen en zitten etc. had het idee dat me buik ook wat opgezet was en voelde wat gespannen aan.
martje85 ik zou nog paar daagjes wachten en dan nog eens een testje doen! je zult zien hé! succes meid