Tinteling in mijn linker arm

Discussion in 'Gezondheid' started by riannekeur, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. riannekeur

Jul 26, 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds 2 dagen last van tintelingen in mijn linker arm. Het voelt alsof mijn arm slaapt.
    Dit krijg ik vooral als ik een beetje onderuit gezakt op de bank zit en aan het einde van de dag en in de avond
    Weet iemand wat dit kan zijn en heeft iemand tips wat ik hieraan kan doen ??

xxx

2. maartje85

maartje85 Actief lid

Mar 27, 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Rianne,

In welke houding lig je onderuitgezakt?
    Het kan zijn dat je in de oksel of elleboog van je linkerarm de bloedtoevoer of een zenuw afknelt, bijvoorbeeld doordat de stof van je shirt op deze plekken knelt.

Als je gewoon ontspannen 'hangt' met beide armen langs je lichaam, moet je het even in de gaten houden en melden aan je huisarts of verloskundige.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zoek even of het misschien carpaal tunnel syndroom kan zijn, hier heb je tijdens je zwangerschap verhoogde kans op door vocht vasthouden. Bij mij begon het ook met tintelende handen en ging pas daarna pijn doen. ( Ik ben vlak voor mn zwangerschap aan beide handen geopereerd aan Carpaal tunnel syndroom en raakte toen zwanger en had weer dezelfde klachten! )

4. aukie

aukie Actief lid

Apr 6, 2008
    343
    0
    0
    Ik heb het ook, in de eerste paar weken was het heel erg, nu veel minder, maar als ik lang mijn tandenpoets, dan heb ik het nog steeds. Ik heb besloten dat ik het er maar mee moet doen en dat het vanzelf over gaat als ik ben bevallen.

Share This Page