He meiden, Help.. Ik weet het even niet meer. Ik kan zo'n 500-800 meter in 1 x lopen en dan moet ik zitten vanwege de bi daarnaast heb ik ook lage bloeddruk en op de een of andere manier heb ik daar bij pijn meer last van.. Boodschappen doen mag niet meer (van mijn man)omdat ik 1x van mijn stokje ben gegaan en ik regelmatig door mijn benen zak. Maar mijn zusje is morgen jarig, ik heb vanmiddag een verjaardag (kwam ze gistermiddag vragen) en er is een klein kereltje geboren op het dorp.. ik wil dus kadotjes kopen, maar dat moet dus deze ochtend vanwege de verjaardag vanmiddag (bij de buren dus is wel makkelijk te komen).. Ik denk dat ik het straks met mijn moeder maar ga proberen evengoed. de h en m (bonnen voor de buurmeiden) en v en d (kraamkado) zitten in 1 passage en dan gaan we bij de v en d wel zitten. Doe mijn bekkenband om en houd de buggy vast voor steun,Alleen naar de stad durf ik niet. Buiten deze keer zal ik nog wel vaker er echt zelf uit moeten aangezien ik 24 Januari uitgerekend ben. Bij de zwagerschap van colin had ik een rolstoel, nou is dat nu te zwaar voor mijn moeder om te duwen dus dat is zoizo al een probleem. Maar hoe ga ik in een rolstoel weg met een peuter van 16 maanden, de buggy voor de rolstoel houden is niet handig dan zijn we te lang voor een draai en om colin te laten zitten de hele tijd op mijn schoot.. dat doet hij niet denk ik. Wie heeft hier ervaring mee en/of tips? hoe ik toch een boodschapje kan doen ? of wat je zelf deed in deze situatie??
lastig....... ik ken het...... BI...... hier twee kleintjes rondlopen.... Maar goed, via internet kan je heel veel tegenwoordig bestellen en ja, dat doe ik dus dan maar........
Jeetje Mimi, wat een k*tsituatie! Ik kan je verder niet helpen, maar wilde je sterkte wensen!! H&M bonnen zijn btw niet online te krijgen weet ik uit ervaring Mss kan je je moeder er op uit sturen en zelf thuis blijven? En dan kan ze Colin mss meenemen, heb jij ook even rust
Hier pas bijna 6 weken zwanger en nu al flink last van mijn bekken! Echt heeel erg! Het erge is dat ik een dochter van 13 maanden heb die nog niet loopt. Heb gewoon nu al een bekkenband om anders kom ik de dag niet door op het werk! Heb net een nieuwe baan sinds maandag (uitzendbaan) en ik baal er verschikkelijk van! Bij mijn dochter had ik dit vanaf 16 weken. Ik kan al niet meer in bepaalde houdingen zitten of langer dan een uur zitten, verre stukken lopen wordt steeds moeilijker. Ben als de dood weer in de ziektewet te belanden want dan ben ik mijn baan kwijt! Het is echt verschikkelijk! Wat betreft jouw situatie, lijkt mij heel moeilijk. Heb even echt geen tip voor je helaas. Zal er even over nadenken!
Ja hier eentje hoor Bij de zwangerschap van mijn 2e zoontje had ik ook BI ... ik kon ook amper lopen. Had bij iedere stap al harde buiken dus ik kon ook helemaal niets. Ik had als ik weg ging een rolstoel en dan zette ik mijn oudste op schoot. Hij vond het geweldig. Mijn man deed voornamelijk alle boodschappen en ja als ik echt iets nodig had deed ik het zelf met heel veel pijn en moeite. Bij de zwangerschap van mijn dochter mocht ik vanaf 25 weken niets meer vanwege voorweeen. Ik had toen dus ook een rolstoel in huis voor als ik er even uit ging. Verder lag ik hele dagen in bed of op de bank (anders zou ik worden opgenomen) en deed mijn moeder overdag alles met de kinderen en haalde ze de boodschappen en in de avond deed mijn man alles met de kinderen.. Mijn 2 zoontjes kon ik niet verzorgen.. heel af en toe ging ik mee de oudste van shool halen. Ik zat dan in de rolstoel en zette mijn jongste zoon op schoot. Hij vond helemaal geweldig en als de oudste uit school was klom hij er ook bij op Het is heel zwaar om niets te kunnen, en ik heb hierdoor ook een hele hoop verjaardagen moeten afzeggen of uitgelegd dat ik geen cadeau heb kunnen halen of liet het iemand anders halen. Een rolstoel besturen met een kind op shoot is niet te doen dus je bent ook nog eens afhankelijk van iemand die met je mee kan. Haha op een gegeven moment duwde mijn oudste ons... Je kunt niet meer dan je overgeven en hopelijk heb je genoeg mensen om je heen die je kunnen helpen. Sterkte!