Hoi dames, Gisteren voelde ik mij heel optimistisch en vol goede hoop! We hebben vorige week een hsg onderzoek gehad en nu gaan wij het eerst weer 6 maanden zelf proberen (zijn al 1,5 jaar bezig). Ik dacht, we zijn vast wel zwanger in de komende 6 maanden! En anders starten ze met ons een IUI traject. Maar vandaag.. ben ik dom geweest. Ik ben gaan uitrekenen wanneer ik ben uitgerekend als ik nu zwanger raak. Dat is al zowat in 2016!!!!! Ineens schieten de tranen in mijn ogen, weg goed gevoel van gisteren. BAH BAH BAH even vuur spugen hier!
ik begrijp het niet helemaal... Vind je het erg dat wanneer je nu zwanger raakt je je kindje pas in 2016 in je handen hebt? Of bedoel jenhet anders?
LilithTempestas Zo ongeveer ja.. dit jaar dus weer geen baby. Had natuurlijk gehoopt op 2014 een baby, en dan dus ook 2015 geen baby..
ik snap je frustratie maar bekijk het maar zo: ALS je maar zwanger word dan ben je al een heel eind, ieder kindje is een wonder vergeet dat niet, of het nou nu of in 2016 is, nogmaals ik begrijp je frustratie! en ik bedoel t lief
je red het nog net toch?! in 2015! Althans, als wij deze IUI zwanger raken is het 2015 kindje! En zelf volgende maand nog (al is het dan wel een beetje grensgevallentje ) Kop op meid!! En uiteindelijk doen de jaren er niet zoveel toe! Als je nu zwanger raakt, is het gewoon fijn!! Maar begrijp je jaren wel hoor dat doe ik ook.. eerst 2013, toen 2014 en nu lopen we weer tegen eind 2015.. het duurt gewoon lang
Het is allemaal sowieso frustrerend omdat dit iets is wat je gewoonweg niet kunt controleren. Ik kan alleen maar zeggen, probeer zoveel mogelijk je positiviteit te bewaren en af en toe flink balen mag uiteraard best maar je kunt je energie beter bewaren voor straks als jullie toch aan de IUI in zouden moeten. Ik ken de frustratie maar met de ervaring die ik inmiddels helaas heb moeten opdoen kan ik alleen maar zeggen, hou je koppie in de lucht en hou hoop. En als dat betekend dat jullie 2016 een kindje op de wereld mogen zetten is dat even goed hartstikke mooi!
Sja jullie hebben wel gelijk ook, als er maar een baby komt Maar toch.. zakt zo nu en dan de moed in mijn schoenen, en helaas is dit even zo'n momentje Wat naar dat het bij jullie zo onzettend lang duurt meiden
En eumh ja red t dan nog net dit jaar inderdaad haha maar ik ga er in mijn treurige bui natuurlijk compleet vanuit dat het deze maand ook niks word
jordan pff wat vreselijk om jou ondertiteling te lezen :'( Echt jezus meid daar word ik echt helemaal verdrietig van voor jou
Misschien moet je het zo zien: ok, volgend jaar pas een baby in je handen, maar in de tussentijd ook 9 maanden in je buik! Kan je alvast genieten van de voorpret?!?
Misschien heb jer niets aan maar ik had "gerekend" op een 2008 baby. Het wordt een 2015 baby. Geloof me. Als je strakjes zwanger bent, ben je zo blij dat het je echt niet meer uit maakt welk jaartal het is geworden.. Uiteraard hoop ik dat je snel zwanger bent.
Vuur spuwen mag altijd en snap je ook helemaal, eerder klonk 2 jaar tussen dl en een brusje idiaal, toen werd t 3 jaar en nu loopt t al tegen 3 jaar 9 mnd en couting... En ook t jaartal orecies wat ik van de week ook door mij heen schoot, als t deze maand niet is wordt t op zijn vroegst een 2016 baby. Maar ken ook de andere kant als je zwanger bent maakt t helemaal niks meer uit, al geloof he dat pas als t zo ver is
Jeetje je laat mij toch wat beseffen haha.... Geen 2014 baby geen 2015 baby en dus wordt het bij ons ook een 2016 baby, als wij dat geluk mogen hebben.... Sterkte meis, oooiit komt het goed, moet gewoon als ik alle verhalen hier zo lees! Sterkte
Crap, 2016, dat klinkt nog vet ver weg. Maar dat zal het denk ik voor mij ook worden. Verdrietig en gefrustreerd, dat omschrijft mijn gevoel ook. Maar laten we hopen dat het 2016 wordt, en niet 2017 of nog later. 2016, ik doe het ervoor! Laten we gaan voor een positieve test in 2015, dat klinkt eigenlijk best goed.
Hey meid, ook ik wil je even een hart onder de riem steken. Ook ik ken je verdriet en ellende maar al te goed. Eens je een kinderwens hebt wil je het gewoon zo snel mogelijk. Tis echt rot als het dan niet lukt... Vreemd dat je je er toch steeds blijft doorsleuren, je zal steeds sterker worden. Al zijn er meer downs dan ups... Maar dat kindje zal er komen, en zoals reeds gezegd, eens je zwanger bent, maakt het echt niet meer uit in welk jaar dat geboren zal worden Veel succes en hopelijk snel zwanger! (Vind het alleen wel jammer dat ze je nog eens 6 maanden zelf laten proberen als je dat al anderhalf jaar doet...)
Ik zit ook in m'n jaar van nogmaals proberen, semenondezoek was sterk verminderd kwamen we na het eerste jaar achter. En mijn baarmoederhals zat op pap3B. Inmiddels alle uitslagen weer goed, zelfs het sperma van m'n man, dus nog een jaar zelf doen. Ben nu 6 maanden verder bijna, en ja je wordt er wel s moedeloos van; zeker als je WEER ongesteld wordt en iedereen om je heen zo spontaan zwanger lijkt te raken. Maar, kijk maar naar iedereen z'n verhaal hier; ook wij zullen ooit een positieve test in handen houden. Hopelijk in 2015 de test, heb je een prachtig 2016 kindje!
Wat een lieve reacties allemaal!! Heel erg bedankt Ik mag ook helemaal niet zeuren hoor, vergeleken met veel meiden hier helaas!! Maar af en toe zit je er ff doorheen he.. en zakt de moed je in de schoenen! Mijn rechter eileider zat wel wat verstopt dus wie weet wat voor wonderen de hsg heeft verricht hahaha (yeah right, ik geloof het zelf ) En sorry dat ik jullie ook heb laten beseffen dat het al richting de 2016 gaat haha Wens voor jullie allemaal snel een lieve gezonde baby!!! Liefs PS super herkenbaar, dat is ook waardoor ik het ineens moeilijker heb. vriendinnen die dik na ons begonnen hebben inmiddels al een kleine in hun armen!!
Ja, dat zeiden ze bij ons ook, dat je de eerste maanden na een HSG eens zo vruchtbaar bent. Succes en ik duim!
Ik heb precies hetzelfde hoor (wel wat minder lang bezig hoor), maar ik had al mijn hoop ook gevestigd op een 2015 baby.... Super veel vrouwen die nu op mijn werk zwanger zijn en een babytje krijgen in 2015. Ik had zo een beetje mijn leven er al op ingericht (stom, ik weet het....) dus ik baal ook dat het nu weer opgeschoven wordt naar 2016.. En wie geeft die garantie dat het in 2016 wel lukt? Niemand... Dat maakt onzeker en verdrietig.. Je hebt niks aan dit verhaal, maar ik begrijp je verdriet. 2016 wordt vast een prachtig jaar, je doet alles wat je kan, meer kan je niet doen. 2015 is een mooi jaar om zwanger te worden zet 'em op!