Tintelingen en pijn in hand

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hysterisch, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb sinds vanmorgen pijn en tintelingen en een zwaar gevoel in m'n ene hand. Hij is niet dikker maar ik hoor van verschillende mensen dat t toch vocht is wat er in zit.

Heeft iemand dit ook (gehad) en is er iets aan te doen?

2. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    He he ik weet niet hoever je zwanger bent, en of je nog andere klachten hebt zoals hoge bloeddruk of iets? En wil je ook niet bang maken maar het kan een teken van zwangerschaps vergifting zijn maar dan heb je wel wat last van meer kwaaltjes hoor. En anders goed in de gaten houden of vk bellen die kan je vaak ook gerust stellen. Iedergeval succ6

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    32+4 zwanger als aan blijft houden zeker even de vk bellen, kan zeker ook vocht zijn, maar beter keer te veel bellen dan te weinig

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Inderdaad 32+ 4 zwanger. :) Hm, misschien bel ik morgen toch maar even als het nog niet weg is..

5. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Kan carpaal tunnel syndroom zijn

6. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Bij mij is het carpaal tunnel syndroom. Gaat over als je bevallen bent. Heb er fysio voor wat het tintelen verlicht. Voornamelijk de ring- en de middelvinger geven de meeste tintelingen. De pink helemaal niet. Bij mij is het aan de linkerhand alleen de ring en middelvinger en aan de rechter hand alles behalve de pink.

7. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Dus als het carpaal tunnel syndroom is, dan blijft dat de rest van mn zwangerschap?
    Irritant zeg, kan nu al wel mn hand er af hakken door dat nare gevoel :/

8. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Waarschijnlijk Capaal tunnel syndroom.. even laten nakijken

9. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Het begon bij mij als carpaal tunnel syndroom, deze week opgenomen geweest ivm verhoogde bloeddruk en potentieel zwangerschapsvergiftiging. Zeker ff bellen met verloskundige!

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook last van gehad, echt vreselijk irritant gevoel. Ik kon op een gegeven moment niet meer schrijven omdat m'n handen verdoofd aanvoelden. Na de zwangerschap ging het heel langzaam over.

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hoe ist nu?

12. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Lief dat je t vraagt!
    Gaat goed! Het werd de volgende dag minder en de dag daarna was het helemaal weg. Ik heb uiteindelijk niet naar de VK gebeld, omdat het minder werd :)

13. Nijntje2612

22 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het net aan de vk gevraagd, omdat ik er ook last van heb. Schijnt toch het carpaal-tunnelsyndroom te zijn. Veel water drinken, soep eten en wisselbadjes, zodat je lichaam zelf het overtollige vocht afdrijft. Geen plaspillen oid gaan slikken. Het gaat na de bevalling vanzelf weer over!

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gelukkig maar dat weet helemaal is weg getrokken,
    geniet nog even van de laatste weekjes

Deel Deze Pagina