ik ben dan nog helemaal niet lang zwanger, maar heb vandaag al de heedag een tintelend gevoel in me gezcht en zie alles wel normaal maar wazig zal maar zeggen.. dat in me gezcht voelt aan alsof je gezicht slaapt zal maar zeggen heb het vaker maar dan als ik flau ben gevllen of hyperventilatie heb gehad.. nu mijn vraag? wie heeft dit ook gehad? wat kan ik er aan doen? is het normaal? bedankt alvast
Ik herken het niet! Wel wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap en ik hoop zo voor jullie dat deze keer alles goed gaat! Wellicht dat iemand anders deze klacht wel herkent...
Ik weet dat wazig zien n teken van zwangerschapsvergiftiging kan zijn, maar om dit nu al te hebben? Iig van harte met je zwangerschap en ook ik bid voor je dat het nu wél goed gaat!
Klinkt wel bekend, maar niet van de zwangerschap. Ik heb dat voordat ik een migraine aanval krijg. Ik heb trouwens geen migraine meer gehad sinds ik zwanger ben Maaruh, ik zou even de dok bellen met deze klachten. Sterkte!
ja lijkt me sterk dat het nu inderdaad al kan... nou hopelijk is het morgen over heb het al vanafzaterdag alleen vandaag erger.. nog meer ervaringen of iets? bel morgen zowiezo de HA ivm echo afspraak als ik het dan nog heb meld ik het gelijk..
Lijkt me sterk dat dit in verband staat met je prille zwangerschap. Klinkt mij ook eerder bekend van een migraine aanval! Hopelijk is het inmiddels al over!
moet woensdg langskomen dan hoor ik meer. hij wil zowieso bloeddruk meten, en verder praten. Dus dan hoor ik meer... zal wel niks ergs zijn maar neem toch liever het zekere voor het onzekere zal maar zeggen
mwah dat wazig zien heb ik wel sinds gister maar ik draag lenzen (kan dus door de zwangerschap wazig zien ) als je lenzen heb weet niet of je die heb?
Hi, Ik had vorige week opgezette voeten en handen en vroeg aan de gyn of dit normaal is voor 25 weken. Ze vroeg of ik een tintelend gevoel in mijn gezicht had en of ik wazig zag. Ik zei nee. Toen ging ze mijn bloeddruk meten en die was normaal. Ze zei dat het daar in ieder geval niets mee te maken had. Dus denk ik dat het misschien met je bloeddruk te maken kan hebben, maar weet het niet zeker. Sterkte.
heey ik weet al meer het waren onbewuste spanningen volgens de dokter en dus onbewst steeds een hyperventilatie! nu heb ik geen last meer van of altha heel veel minder! en als het terug kwam moest ik weer bellen