Mijn zusje heeft een prachtig filmpje gemaakt voor ons. Alle foto's zijn van onze beeb en van het kamertje enzo. Ben er zo blij mee. Ik kan niet stoppen met kijken http://www.youtube.com/watch?v=T3haX0kskoA
hoi lintjezuur, wat gaaf joh, vind zowieso het liedje van marco borsato erg mooi. lief van je zusje. gr saskia
Wauw... ben er stil van... Wat een geweldig filmpje en wat een geweldige zus.. jullie zijn er ZO klaar voor! Heeel veel geluk! Amber
Prachtig filmpje en ik vind ook dat je babykamer er geweldig uitziet! Ik kan me voorstellen dat je continu naar dit filmpje gaat kijken. Maar volgens mij zou ik met zo'n babykamer ook continu in het kamertje gaan kijken, zo mooi...
ik kreeg traantjes in mijn ogen! Wat mooi! Vooral het nummer is erg mooi. Is dit inderdaad een nummer van Marco Borsato? En hoe heet dat nummer? Anders ga ik morgen namelijk nog de CD halen! hahaha
Hihi, zit net achter de computer en moet toch het filmpje weer even kijken. Het liedje is idd van Marco Borsato. Het heet Slaap maar en staat op de cd De bestemming
Super! Helemaal geweldig. De combinatie van die foto's en het liedje erbij. Ik zat hier gewoon te huilen, de tranen liepen over mijn wangen...... Groetjes Miep