Tintelingen net onder ribben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi meiden,

Sinds een paar dagen heb ik af en toe last van een vreemd gevoel net onder mijn ribben.
    Het is moeilijk te beschrijven, maar kan het het beste omschrijven als een soort van gekke tintelingen...
    Nog meer meiden die hier last van hebben? En enig idee hebben wat dit kan zijn?

2. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    ehm nou ik heb hier wel last van gehad pas en dat was de baby of het vruchtwater maar tintelingen weet ik niet. Het was bij mij net als zo'n zenuwtrekje in je oog dat je oog gaat trillen... dat had ik dus in mijn buik onder ribben :D

3. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi,

Je schrijft dat je tintelingen voelt onder je ribben, en geen pijn hè? Pijn onder je ribben kan nl duiden op zwangerschapsvergiftiging. Ik heb hieronder nog andere symptomen staan. Hopelijk komen deze je niet bekend voor. Als je twijfelt, zou ik contact opnemen met je vk. Succes meis!!

Wat zijn de symptomen?Er zijn een aantal klachten die erop kunnen wijzen dat je een zwangerschapsvergiftiging hebt. Dit zijn:
    opgezwollen handen, enkels of een opgezwollen gezicht (oedeem)
    pijn rechts onder de ribben
    tintelingen in de vingers
    gezichtsstoornissen, zoals het sterretjes of lichtflitsen zien
    een pijnlijk gespannen gevoel bovenin de buik
    Groetjes, Kiki

4. MissT

MissT Niet meer actief

Nee ik heb verder geen pijn! En de tintelingen zijn ook niet constant..
    Ik moet vanavond sowieso naar de vk dus ik zal het voor alle zekerheid even navragen aan haar!
    Thanks in elk geval!

5. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Bedoel je meer een 'slapend' gevoel?

Ik heb dat mijn vorige zwangerschap gehad. Ik dacht toen dat het kwam door mijn grote buik, maar mijn placenta lag bovenin en waarschijnlijk drukte dat weer op een zenuw. Waardoor deze 'bekneld' lag en dus dat slapende tintelende gevoel gaf. Ik vergelijk het met een slapende hand en voet.

Deel Deze Pagina