Kramp, Hap, gyn, echo bloedprikken.. Zucht! En help!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missmaryw, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Hallo Dames,

Ben aardig op weg met topics openen inmiddels,
    Maar wil erg graag wat met jullie delen, en heel graag jullie ervaringen horen!!!
    Weet nu echt niet of ik me zorgen moet gaan maken! Alle reaktie's welkom!!!

Vannacht al niet zo een toffe nacht gehad, kramp baarmoeder behoorlijke pijn in onderrug, 2 paracetamol op en gaan slapen, word ik wakker van de pijn tussen mn navel en mn borst, kramp en steken, zo erg!!! Zweet brak me uit en werd er onwel van, ik naar de hap, onderzoek gehad, waarschijnlijk. mn maag omhooggeschoten door mn middenrif, zoiets was het, moet vanzelf weer zakken zwaartekracht, ok prima, ik weer naar huis, en doordat dat gebeurde ook even niet meer stilgestaan vd pijn in mn rug en kramp baarmoeder, is verder ook niet naar gekeken.

& vanmorgen weer kramp gehad in mijnbaarmoeder en behoorlijke zeurende pijn. Kramp was op een gegeven moment wel weg, maar zeurende pijn bleef aanhouden, en pijn in mn rug ook,
    Ik twijfelen me zorgen maken, d8 nog miss blaasontsteking.
    Hap gebeld en ja hoor mocht komen,
    Urine onderzoek apk.

Doorgestuurd voor echo: niks te zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies, en vocht.
    Het kan dus nog te vroeg zijn en moest bloedprikken, (weet níet exact hoever ik ben)
    HCG waarden: 1476 ..
    Moet nu dinsdag terug voor een echo en bloedprikken om te kijken of ze wel een minie iets zien, en anders waarsch weer terug ze willen uitsluiten dat het niet buiten mn baarmoeder zit.

Ik ben opgelucht dat mn hcg goed is, maar snap t ook niet helemaal en maak me wel zorgen..
    Want ik denk dan vocht in mn baarmoeder en verdikt baarmoeder slijmvlies wijst toch op dat mn baarmoeder denkt dat er wat in zit, die zal toch niet de moeite nemen als t ergens anders ingenesteld zit,

Ik weet t ook niet hoor... Heb er geen ervaring mee en wil graag jullie posi en nega verhalen / ervaringen horen... Alle hulp is welkom!!!!!!

Of ik heb gewoon een vruchtje wat graag verstoppertje speelt...

Iddgeval bedankt voor het lezen.. Lucht wel op ..
    En jemig.. Zwanger zijn leuk?? Eerst wil je het zo graag zijn, en vervolgens maak je je alleen maar zorgen !!!! Heb me nog nooit zoveel zorgen gemaakt.. Ben echt veranderd en helemaal niet zo nuchter meer als ik was.. Wil gewoon dat alles goed gaat...

2. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Iemand? Ik maak me echt zorgen!

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan zijn dat je nog te vroeg bent in de zwangerschap om wat te zien op een echo.

Kan ook zijn dat het indd niet in je baarmoeder zit.
    Vandaar dat je nog een keer terug moet komen voor nog een echo.

Houd wel je klachten in de gaten als ze erger worden zou ik wel eerder aan de bel trekken.

Verder geen ervaring mee sorry!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zoals ik al eerder ergens tegen je zei....

Als je al die pijn van een BBz zou hebben zou je vloeistof moeten hebben gezien ergens buiten de bm ...
    Want daar krijg je dan die typische BBz pijn van....aangezien ze dat niet zagen is het vast wat ze tegen jou verklaarde...dat van je maag.

5. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Geen anderen met ervaringdn?

6. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Nou vandaag 2de echo gehad, en er was een stipje te zien!!
    Maandag terug om te kijken of t zich voldoende ontwikkeld, hcg prikken hoefde niet meer... Ben waarsch vroeger in mn zwangerschap!

Voorl ziet het er goed uit en verw8 ze geen bbz !!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,2 KB
      Weergaven:
      180
  7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeh :D
    Maar hadden ze het vruchtzakje gemeten?

8. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Ja zwart stipje van 3mm, en eergister nog niks, dus ze denkt dat ik een stukje korter zwanger ben, ze vond t nu te klein om er verder wat over te zeggen, maar voorl ziet t er positief uit, en gaat ze maandag kijken hoe t eruit ziet, dan hebben we echt meer zekerheid!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar dan pas 4 weken zwanger....?

10. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Ja dat dacht ze, en hoe ik dan 3 juni mn eerste posi test had,, geen id of dat kan, maar hoefde me voorl geen zorgen te maken, dus dat doe ik maar braaf niet!!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welke test was dag toen?

12. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    En hcg van eergister was prima zei ze, dus ze vond t niet nodig om weer te prikken, ze verwacht iddgeval geen bbz, en nu is t nog ff afwachten tot maandag als dan alles er netjes uit ziet, word ik weer vrijgelaten door het zh, en mag ik gewoon 4 juli naar mn eigen vl !

13. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Kv 2 voor 5

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die zijn ook gewoon gevoelig :D

Maar ze hebben nu neem ik aa gezien dat alles in de bm zit toch.. ;)

15. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Hahaha ja blijkbaar, maak iddgeval voldoende hcg aan, met 1476 op 4 weken ongeveer, ja ze verwacht van wel, al kon t nog zo zijn dat je een zw ring krijgt in je bm, ook al is het een bbz dus als ze iets van een vruchtje ziet kon ze pas echt zeggen dat he goed is, maar ze zei wel dat ze voorl echt wel denkt dat t goed zit en ze een bbz niet meer verwacht, dus ma is meer voor de extra controle denk ik,,, dus ben benieuwd!!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Komt gewoon goed ;) ik heb morgen daarom toch ook een echo al. ;)

17. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Ow spannend zeg!!! Ben heel benieuwd!!!

Deel Deze Pagina