hoi op 14juli ben ik begonnen met vloeien.na een week het vruchtje verlorene en toen nog een paar dagen gevloeid.bij elkaar opgeteld is dit dus al 5weken geleden.we hebben wel al weer sex gehad.de test gisteren was negatief,maar kan dit ook komen omdat ik een miskraam heb gehad dat het langer duurt voordat er weer een hcg hormoon in mijn lichaam zit?en zoja hoelang kan dat dan duren en hoelang moet ik nog wachten voordat de test positief kan zijn want ik heb wel al symptomen
Hoi Henriet, Als je weer zwanger bent, duurt het niet langer voordat er weer hcg hormoon in de urine zit, doordat je kortgeleden een miskraam hebt doorgemaakt. Wel is je menstruatiecyclus door een miskraam niet betrouwbaar. De eisprong is meestal wat later dan normaal. Ook daarna duur het eventjes voor er weer meteen eenr egelmaat in zit. Je hebt weer klachten, ik zou over een dag of vijf weer testen. Mocht deze nog negatief zijn, kijk het dan nog eventjes aan. Mocht je niet ongesteld worden en de test is wederom negatief, dan zou je eventueel even langs de huisarts kunnen gaan. Hopelijk gaat jullie wens opnieuw in vervulling enm ben je snle over de eerste periode heen, groetjes, Japke