Almhof hazelnoten toetje

Discussie in 'Gezondheid' gestart door FashiOn, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Misschien een beetje een stomme vraag :)maar weet iemand of een Almhof hazelnoten toetje kwaad kan? Dit zijn de ingredienten:
    Ingrediënten:
    Milde yoghurt (met L. acidophilus, Bifidobacterium en S. thermophilus), 30% room (20% vet), suiker, hazelnoot, glucose-fructosestroop, caramelsuikerstroop, natuurlijk aroma.

Die bovenste ingredienten weet ik niet zeker of dat kwaad kan..

Groetjes

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dat kan echt geen kwaad. Er zit geen rauw vlees/vis in, er zit geen rauwkost in die je goed moet wassen, geen overdosis vitamine A etc etc ;) Gewoon de lijst van het voedingscentrum aanhouden en dan zit je goed. Ook op het forum onder het kopje zwangerschap staat een lijst van voedingsadviezen van een van de verloskundigen op de site. :)

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik zou zeggen eetsmakelijk :)

4. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Oke bedankt:) Dan zal ik daar eens kijken.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

die wil ik oooook ... mjam mjam ... klinkt lekker ..

Smullen hoor :D

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@Chantal: ja het was n heerlijk toetje:D

Heb nog een vraag hoop dat iemand het weet..
    Ik heb op de site van voedingscentrum gekeken en daar stond dat gember niet mag. Ik heb een bak met sate ajam staan en bij de ingredienten staat dat er ook gemalen gember inzit.. Zou ik dit kunnen eten want heb er zo'n zin in

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een beetje gember kan echt geen kwaad, zolang je het niet in hele grote hoeveelheden eet. Dat geldt ook voor kaneel, cafeine, aspartaam, enz. Het enige waar je mee oppassen moet, is rauw voedsel en hoge hoeveelheden vitamine A.

8. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Oke dankjewel voor je reactie:) Dan ga ik nu de oven voorverwarmen:D

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gember mag tot 2 gram per dag! hier kom je echt niet zomaar aan.

Sterker nog ik slik gember capsules tegen misselijkheid, een van de oudste middeltje wat bestaat en helpt, alleen weet bijna niemand het helaas.

10. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gember wordt zelfs aangeraden tegen zwangerschapsmisselijkheid. kwaad zal het dus niet kunnen. Afgezien van de bekende 'verboden' voedingsmiddelen geldt: alles met mate. maar dat geldt net zo voor als je niet zwanger bent :)

Deel Deze Pagina