Wakame salade

Discussion in 'Gezondheid' started by guusje27, May 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hallo,

Ik ben gek op sushi en ik neem nu ook alleen sushi met komkommer,ei,krab,etc. dus geen rauwe vis.
    Ik vind het ook lekker om er een wakame salade bij te nemen (ook voor de vitamines) maar nou heb ik het gegoogled en op de ene site raden ze het af, doordat er resten van zware metalen in kunnen voorkomen, en op de andere site zeggen ze juist dat het heel goed is voor zwangere vrouwen....ik snap er niks meer van!

Wie weet hier iets meer over?

groetjes!

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Mmm geen idee, heb het ook al een paar keer gegeten bij de vega sushi vanwege errug lekker en ik dacht ook gezond.....

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik moet morgen naar de verloskundige en dan vraag ik het wel aan haar. Ik laat het je weten oke?

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Super! Ben benieuwd...

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Mijn vk heeft gezegd zolang het geen rauwe vis/vlees of ei betreft kan het geen kwaad. Als je toch wilt eten moet het wel heel erg vers zijn maar het is niet aan te raden.

Zolang deze producten er niet op zitten, kan je het gewoon eten.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb zelfs geleerd dat als de rauwe vis maar goed vers is, het geen kwaad kan.

Wakame kan ook gewoon.

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Nou, heeft ff geduurd maar heb het aan de verloskundige gevraagd en ze weet er niks vanaf..schiet lekker op dus! Wel zit in zeewier veel ijzer wat wel goed voor je is dus ik kan het me niet voorstellen dat het niet kan...

Share This Page