hallo, ik kom net bij de arts vandaan,en heb hem vertelt wat mn klachten waren/zijn,,licht in het hoofd, hartkloppingen,hoofdpijn,slecht slapen(doe bijna geen oog meer dicht en heb ook idd die dormiplant geprobeerd maar helpt niet)etc hij mn bloeddruk gemeten die was 120/70 dus goed en de prik voor bloedarm,gehad en deze was 7 dus ook goed.de groei van de baarmoeder was goed aanwezig (zei hij) en alles is goed het hartje klopt mooi en ja vraag me dan echt af waar het dan weg komt,kennen julie dit,een arts is toch anders als een verloskundige? ik hoop een antwoord te krijgen.. dank je wel liefs beeby
Hoi beeby, Wat vervelend die klachten, hier wat tips: Zorg dat je voldoende drinkt 2,5 tot 3 liter perdag!Hier kan je je hoofdpijn klachten mee voorkomen Als je 'snachts niet kan slapen moet je het overdag in halen, ga minstens een uur plat, niet op de bank maar echt even op bed.Hoofdpijn kan komen doo roververmoeid heid Zorg dat je regelmatig iets kleins eet. Een peperkoek of fruit. Dit voorkomt het licht in het hoofd zijn. Hoop dat dit zal helpen, Groetjes Imke