hoi dames even men ei kwijt maak me zo veel zorgen over kleine D , hij heeft kma zit op nutramigen AA , eerst verdikt voor zen reflux , nu al weekje niet meer verdikt kreeg der zo een krampen van . Vandaag heel de dag huilen , huilen , huilen van de pijn . poepte ie net en wat zie ik , enkel dikke slijmklodders ipv ontlasting morgen om 11u30 naar de kinderarts moest het even kwijt
He bah.. Geen ervaring.. en ook geen idee wat het betekent... Maar ik zou het ook niks vinden... Dikke knuffel!
vind het echt eng , en pijn dat ie heeft huilde net zo erg dat ik 2maal in zen gezicht heb moeten blazen om hem deruit te halen , nu slaapt ie op men schoot
Slijm poepen hebben mijn beide kinderen vaker gehad. Bij ons was het dan een darminfectie die vanzelf over ging. Het hoeft dus niet perse iets vreselijks te zijn,
ja heb de slijmklodders bewaard ik weet dat het niet iets vreselijk hoeft te zijn , maar al van de geboorte sukkelt ie met zen darmpjes en maagje dus speel liever op zeker
hmm okee.. Heb je een wiegje in je slaapkamer? Dan laat je hem toch lekker bij je slapen? iig voor je eigen gemoedsrust
zen ledikantje staat naast men bed , maar als ie zoo huild ligt ie lekker bij me in bed anders hang ik heel de nacht over zen bedje om te kijken of alles wel goed is
Sterkte meid! Troost hem maar lekker vannacht en als het niet vertrouwt vannacht gewoon weer bellen hoor.