zoals je leest van alles. we zijn pas verhuist en kwam zoveel dingen tegen die nooit gebruikt zijn maar toen de tijd gekcoht denk ik door me zwangerschapshormonen . ik bied het daarom te koop aan winnie de poeh uitzet bestaande uit: lakenset voor ledikant inc kussensloop kinderdeken met winnie de poeh opdruk nieuwprijs van dit was 120 euro mag weg voor 75 euro. fotos zie onder (bieden mag ook stuur maar pb)
nieuwe lodger easygoing wrapper. maat 1.06 x 1.06cm nieuwprijs was rond de 50 euro en mag weg voor 25 euro. bieden mag ook VERKOCHT
ecru lakenset 1 star is born voor ledikant inc sloop 20.euro compleet. was 45 euro nieuw bij babydump VERKOCHT
mexx pakje jongen (was kraamkado voor iemand anders maar dat werd onverwachts een meid ) vesje is maat 74 en broekje maat 68. ook dit is nog helemaal nieuw nieuwprijs broekje was 30 euro en vest was 34.95. er zit ook nog een leuk mexx truitje bij zie volgende foto ik wil er samen 35 euro voor hebben inc truitje t.w.v. 8.95
slaapzakjes maatje 80 van het merk bebejou. nieuwprijs was 22.50 bij babydump en mag weg 10 euro per stuk. dit is een foto en de ander is creme met een beertje erop kaartje zit er nog aan net zoals al het andere wat ik aanbied
nieuwe babyfoon van philips avent DECT babymonitor -gegarandeerd prive connectie en helder geluid -bereik van 330 meter -automitische kanaalselectie -digitale signaalbevesteging en lampjes voor geluidsniveau -nachtlampje van de babyunit -instelbare geluidsgevoeligheid -volumeregeling en terugspreekfunctie -baterij bijna leeg lanpje 24 uur bewaking tot oplaadbeurt kleine oplaadbare ouderunit waardoor overal in en om het huis vertrouwde bewegingsvrijheid ik wil er 50 euro voor hebben en nieuw was hij 99.99. ik gebruik zelf geen babyfoon GERESERVEERD
verder nog wat geboorte pakjes maatje 50/56 in ecru dus zowel voro jongen als voor meisje betsande uit muts, slofjes, truitje en broekje. voor fotos mail me maar want me camera is leeg. 1tje van het merk basic waar ik ook een boxpakje van heb in maatje 56 met het bekende beertje. 1 van het merk name it en deze zit in een leuk kadonet en opdruk is een grappige eend per stuk compleet 15 euro
leuk name it pakje neuwborn wat ook voor bijde kan. dit is met opdruk beer en ook in de kleur wit/ecru maatje 56. mag weg voor 7.50 en voor fotos kan je mailen of bp-en is een truitje met lange mouw en super gave lange broek
spijkerbroekje name it neweborn jongen maatje 56. broekje heeft elastieke buikband en voorzien van een drukknoopje. 7.50
creme broekje meisje/jongen maat 56 ook van het merk name it ook 5.00. is voor de winter. past leuk bij kadosetje name it i.v.m. de zelfde opruk
http://link.marktplaats.nl/191991342 heb nog wat leuke dingen toegevoegd. zie ook andere avertenties als je meer tegelijk wilt kopen komen we er vast wel uit voor een leuk prijsje
super mooie sluier nieuwprijs was 89.95 bij babydump en mag weg voor 30 euro. zie marktplaats. leuk te combineren met de winnie de poeh baby uitzet http://link.marktplaats.nl/191988061