tiny love mobiel te repareren?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erlida, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Wij hebben zo'n boxmobiel van tiny love.Jammer genoeg speelt ie alle muziekjes nog wel af ,maar draaien doet ie niet meer....Heb hem al helemaal uit elkaar gehad maar er lijkt niets los te zitten...Wie herkent het probleem en heeft het weten op te lossen?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier draait ie soms ook niet, dan draai ik wat aan de stang en dan doet ie het opeens wel weer.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Idd in de stang zit het hem meestal. Daar zit een pinnetje wat contact maakt met het gedeelte waar de muziek in zit.

Je hebt een jaar garantie op de mmuziekmobiel overigens. weet niet hoe oud dat ie is en of je de bon nog hebt maar anders even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

4. Belly1983

Belly1983 Lid

21 mrt 2010
    14
    0
    0
    Verkoopster
    Brabant, Helmond
    Als ik jouw was zou ik ook eens nagaan wanneer je de mobiel gekocht hebt. Tini Love geeft zover ik weet 2 jaar garantie. Maar hiervoor geld wel kassabon = garantie. Dus die moet je wel bewaard hebben anders word het lastig zonder bon.
    Indien je geen bon hebt zou je ook eens kunnen kijken of je de mobiel toevallig gepint hebt. Veel winkels / leveranciers accepteren dat ook als bon. Dan moet je even een kopie maken van de bankafschrift (en de rest van de gegevens waar ze niets mee te maken hebben afplakken of doorstrepen).
    Zover ik weet word de mobiel dan of kostenloos gerepareerd en als het niet gemaakt kan worden moeten ze een nieuwe meegeven.
    Maar zoals ik al zeg dan moet je wel in het bezit zijn van een kassabon of bankafschrift waarvan het bedrag ongeveer overeenkomt.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Het probleem is opgelost!

De mobiel is 6 jaar oud dus had zowiezo geen garantie meer.

Maar het probleem zat hem in het motortje van het draaisysteem....De blauwe bal helemaal uit elkaar gehaald en alle tandwieltjes uit het witte kastje weer goed gedaan.Nu draait ie weer...Dochterlief had er een keer aan getrokken toen zij nog in de box lag en dat heeft dus de tandwieltjes ontzet...Scheelt me mooi weer de aanschaf van een nieuwe!Het prijsje zat er nog op en was 6 jaar geleden al bijna 70,- dus ben erg blij dat ik hem toch weer an de praat heb!

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik geloof want wij hadden dta probleem ook dat probleem dat er iets van een "spoeltje"in zit en dat is dan versleten en daarrom maakt hij geen contact meer.
    Mn vriend heeft d eonze toen gemaakt maar ik weet echt niet hoe hij is ook niet thuis nu

Deel Deze Pagina