Afmeting commode

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vica86, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Weet iemand wat de afmetingen van de commode moet zijn?
    Er zijn dacht ik richtlijnen voor maar weet het niet zeker meer.

Wij hebben geen groot budget en moeten dus kijken naar OF 2ehands OF een andere kast ervoor gebruiken.

2. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij is vooral de hoogte van belang: de meeste commodes zijn zo tussen de 90 en 95 cm, geloof ik.
    De breedte en diepte: er moet goed een verschoonkussen op kunnen liggen.

Je kunt gerust een andere kast of tweedehandse kast als commode gebruiken als je even op de hoogte let!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Deze Ikea kast is echt een aanrader!!! Wij hebben de 8 laden versie € 209,- En die met 3 lades is €129. Kan je echt alles in kwijt en heb je geen kleding kast meer nodig.

IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades

Qua afmetingen voldeed hij. Alleen was hij 5 cm te smal (qua diepte) Heb je een indicatie wat het zou moeten zijn

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja maar de hemnes is echt boven mijn budget.

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
  6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pino, En is het gelukt? Maar marktplaats is wel echt een aanrader hoor. Wij hebben onze kinderwagen daar vandaan, de maxicosi, en een baby mee (om de maxicosi op de fiets mee te nemen) want wij hebben uit financieel oogpunt ook geen auto. En ben nu al weer aan het azen op een fietsstoeltje, en groter autostoeltje (voor in de autos van opa en oma), en een skipakje voor de winter.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nog niet.. er stond niet veel op in de buurt. Mag er 1 halen voor 40 euro. Maar dat vind ik zelf nog wat veel omdat hier niet een hele degelijke is.

Maar wel veel schapjes. Dus misschien.. ach..

Zo even langs de kringloop.. kan ik ook nog even kijken.
    Vanmiddag wordt de gratis commode als het goed is opgehaald. Als dat niet zo is mag ik hem hebben.

Deel Deze Pagina