Nav het topic wintersport dacht ik hieraan... Wie weet waar ze leuke ski kleding hebben voor baby's. Ons zoontje zal in december maat 74 hebben. Dit is maar voor 1 week, het moet er wel mooi uitzien maar voor 1 week dus niet te duur Bij de h&m hebben ze een mooie jas, met blauw alleen moet ik er dan nog een broek bij hebben. Deze hebben ze daar ook wel alleen is deze grijs en dat staat niet Wie weet waar ze die verkopen (online of winkel)?
bij de hema otto.nl wehkamp.nl kleertjes.com happybee.nl en nog veeeel meer. Marktplaats zou je ook eens kunnen kijken. Ik heb zelf trouwens ook nog een skipak liggen maat 74 van h&m van 2 jaar geleden. Dat is zo'n pak aaneen, dus geen losse jas en broek. Succes met zoeken!
@ n4th4li3, heb je een foto?? bedankt voor je tips C&A kan ik idd wel even binnen lopen,ben er vrijdag nog geweest maar ben er niet naar opzoek gegaan. Heb ze ook niet zien liggen dat ik weet. Maar ga even kijken
Ik zou voor een pak gaan ipv een jas en broek. Dat is vaak echt te stijf/dik voor een baby. Mijn dochter heeft aankomend voorjaar ook ongeveer mt 74, maar ik koop toch echt een pak voor haar. De pakken in maat 74 zijn vaak niet van waterafstotend spul, maar je zoontje zal toch geen uren in de sneeuw gaan spelen, dus ook niet echt nodig. Je kan het evt wel inspuiten met een waterafstotend middel. Ik zou bij de C&A of de V&D gaan kijken. Op marktplaats staan er ook vaak heel veel die maar 1 week gedragen zijn. Ik had vorige jaar een prachtig Tommy Hilfiger pak voor mijn meisje voor 2 tientjes.
Ja een pak is idd warmer... En daar kan natuurlijk ook geen sneeuw inkomen. Misschien toch beter ja. Ik ga nu even marktplaats afspeuren
ik heb verschillende in die maat ook. scapino heeft ook altijd leuke. verder vind ik met de wintersport 2 delige fijner vooral als je langs de piste even iets gaan drinken binnen hoef je niet het hele pak uit te trekken
Zie dat je zoontje nu 4 maanden is...als het voor hem is, weet je dan wel zeker dat je een maat 80 wil kopen? Mijn zoontje is nu bijna 8 maanden, 9,5 kilo en 72cm. Dikzak Zit in maat 74 en ik ging dus ook op zoek naar een maat 80, maar halleluja wat valt die ski kleding groot! Ik heb dus een maat 74 gekocht (die grijze H&M broek) en hij verzuipt er nu nog in en niet zo'n klein beetje Als het dus idd voor je zoontje van nu maanden is denk een maat 80 voor hem waarschijnlijk te groot zal zijn aankomende winter.
Ben opzoek naar 74, niet naar 80 Hij zit nu al in maat 68, dus in december verwacht ik wel maat 74 nodig te hebben. Amfy heb je fotos? Wist niet dat ze bij scapino ook babypakken hadden. Ik ga even kijken!
Bekijk bijlage 184378 dit is wel een overal meer pakken en foto's heb ik wel maar het idee is duidelijk dit is trouwens een pak van scapino