Duowagen of plankje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RinJoTy, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RinJoTy

RinJoTy Actief lid

5 jan 2017
    485
    9
    18
    Vrouw
    Doetinchem
    Vraag:

Ik heb een dochter van 3 en een zoontje van net 1.
    Nou willen we nog voor een 3e gaan binnenkort.

Wat vinden jullie?

Een Joolz Day met meerijdplankje?
    Of echt een duowagen? En zo ja, welke?

Ik heb de Geo gezien, maar die lijkt me wat krap voor 2 kindjes als de jongste uit de reiswieg mag en in een buggyzit mag

Mijn zoontje onderzoekt graag, dus ik weet niet of die tegen die tijd wil lopen of nog in de wagen wil.

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik zou denk ik afwachten totdat je zwanger bent en weet wat het verschil precies wordt :)

Hier gekozen voor een Duowagen, omdat ik een meerijdplankje maar een onding vind. Zit naar mijn idee totaal niet lekker voor het kind en ik kan er zelf niet normaal achter lopen. Wij hadden een bugaboo Cameleon trouwens, misschien is dat bij andere kinderwagens anders. Ik heb alleen die van ons getest :)
    Dus nu daarom gekozen voor een donkey! En ik ben nu al fan van deze wagen, rijdt nog iets makkelijker dan de Cameleon en is zo onwijs handig! Wordt nu volop gebruikt in mono stand :)
    Joolz geo duo (en alle soortgelijke kinderwagens met een kindje voor/boven) vond ik verre van handig. Ten eerste, heel funest voor je rug om steeds te moeten bukken, ten tweede worden ze erg zwaar met name als je ze de stoep op moet tillen. Doordat de zwaartekracht anders wordt verdeeld en het grootste gewicht zich op de vooras bevindt :) dus ik raad je de donkey aan!

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou wachten tot je überhaupt zwanger bent....

Misschien duurt het wel 6 maanden( of langer) en dan is je jongste alweer 2,5....

4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Zou ook sowieso wachten. Hier twijfel ik ook, maar onze oudste zit sowieso niet graag langer dan 1 minuut in de buggy of kinderwagen (bijna 2) en het is ook een crime hem erin te krijgen :confused:
    En ik hoop nu op een heerlijk zoet knuffelbabytje deze keer, die graag in de draagdoek wil. Dus ga dan liefst weg met baby in draagdoek en de oudste op zijn fiets of eventueel - als ik hard smeek - in de kinderwagen/buggy ;)

Maar vrienden van ons hebben wel veel succes met duowagen en lopen er nog steeds stad en land mee af zonder een onvertogen woord van de kinderen (nu 3,5 en 1,5 jaar).

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik heb net een Kidsit op marktplaats op de kop getikt... ga eerst wel even kijken hoe dat werkt en gaat het niet, zet ik 'm er weer op en zoeken we verder. Sowieso hebben wij ook een buggy dus als we met z'n allen weg gaan zullen we waarschijnlijk zowel de kinderwagen als buggy meenemen.

Deel Deze Pagina