Tiny Love - Sweet island mobile

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fiorella, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiorella

Fiorella Lid

2 okt 2013
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Al een tijdje ben ik een fanatieke meelezer en heb me zojuist toch geregistreerd omdat ik een vraag heb over de Sweet Island Dreams Mobile van Tiny Love. Na wat ik gelezen heb op internet is het toch een best populair artikel en heb deze dan ook aangeschaft voor de kleine straks (momenteel 33 weken zwanger).

Omdat ik zo enthousiast was, heb ik dat ding meteen in elkaar gezet en mij viel op dat de motor geluid maakt, storend geluid zelfs. Soort gezoem/gebrom. Het kwam boven de muziek uit.

Ik ben terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe meegekregen. Deze heb ik gisteravond weer in elkaar gezet. Weer hoorde ik geluid uit die motor komen, dit keer wel minder: als ik de muziek op zijn hardst zet hoor je het wel minder hard. Als ik de muziek helemaal uit zet, en de mobile alleen laat draaien zonder muziek is het motorgeluid echt storend.

Aangezien het zo'n populair artikel is, is er vast wel iemand van jullie die dit artikel ook heeft. Hoort het zo te zijn dat je die motor hoort? Of heb ik gewoon twee keer pech en zal ik weer terug naar de winkel moeten? Of ben ik te kritisch en is dit normaal?

Alvast bedankt voor je antwoord!

2. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
  3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vond dat in het begin ook, maar op een gegeven moment ben je dat gewoon gewend en hoor je het niet meer. Wel een hele fijne mobile trouwens, wij hadden eerst een 'normale', maar die vond mijn zoontje lang zo boeiend niet. Naar deze lag hij heel vroeg al geboeid te kijken, te lachen, en meestal viel hij er ook bij in slaap. Ook erg fijn dat je hem zonder geluid kunt latend draaien, want soms komen de muziekjes je je keel uit.

4. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Die van ons doet dat ook, maar idd, je hoort het al snel niet meer. En ons meisje is er helemaal gek van, ze kan er zo een half uur naar liggen turen en tegen kletsen, dus zn geld dubbel en dwars waard!

5. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook, bij de eerste is me dat nooit opgevallen! Toevallig heb ik hem afgelopen week op de box gemaakt voor onze tweede, dus net meteen even getest: maar ik heb nergens last van hoor! Het enige wat je hoort buiten het muziekje is het draaien van de poppetjes (het omslaan zeg maar, een soort klik), ik hoor het motortje niet hoor...

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hier hoor je alleen het klikken van de draaiende beestjes.

Ik heb hem evt te koop voor 20 euro ex verzenden...

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Het is me nooit zo opgevallen eigenlijk. Hadden bij dochter een roze en nu de groene. Echt een gouden aankoop dat ding :) Hoop dat zoonlief er net zo gek op is als onze dochter was.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mijn dochter was er gek op, en mijn meiden hun vijf maanden oude vriendinnetje vond hem ook erg leuk vandaag. M'n baby keek er net ook al naar. Ben er blij mee, vind de geluiden verder niet storend.

Deel Deze Pagina