Ik krijg steeds de melding BB code font is not allowed. Wat houd dat in ? ik kan hierdoor geen berichten versturen ?
Krijg je de melding nog? Want nu lukt het je wel om berichten te plaatsen. Ik zie in je profiel zo snel geen afwijkingen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
ja af en toe als ik iets wil kopieren en plakken krijg ik de melding. en dan maak ik lettertyp anders, groter kleiner dik gedrukt en dik gedrukt weer uit. maar dan blijf ik de melding houden. Ik weet ook niet wat de melding betekend.
Dan probeer je iets te plakken wat een code bevat die niet wordt ondersteund. Je kan het best alleen platte tekst gebruiken (tekst zonder opmaak). Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
oke bedankt. Want ik doe dat wel vaker en precies zelfde lettertyp etc en dan pakt hij het wel. dan moet ik op veel reageren en typ ik het in word en dan kpieer en plak ik dat omdat ik anders iets vergeet qua reactie o.i.d. Wat word bedoeld emt platte teskst ? tekst zonder opmaak ??
oke want als ik in word typ en dan kopieer en plak, dan geeft hij dat de ene keer wel en de andere keer niet aan dat de BBcode font not allowed is. Maar kan ej dus niet je reacties typen in word en dan kopieeren hier op het forum ? want dat kan de ene keer wel en de andere keer niet ?
Dan heb je de ene keer een code die niet wordt ondersteund en de andere keer heb je mazzel Je kunt het beste iets typen op kladblok bijvoorbeeld. Dat is over het algemeen platte test (dus zonder opmaak). Word maakt zijn tekst op met allerlei opmaak. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Oke dan weet ik dat. Natasja : Omdat ik soms op meerdere moet reageren, en dat is dan pagina`s terug, dus dan typ k i word op iedereens reactie en dat kopieer en plak ik dan, anders krijg je heel veel berichtjes onder elkaar van mij, of ik vergeet de helft, omdat het soms pagina`s terug gaat. Vandaar dat als ik 2 of 3 apginas terug moet lezen word open en het zo doe Maar dan ga ik in vervolg kladblok gebruiken