Mijn dochter van 5,5 maand vind het leuk om een doek over haar gezicht te leggen. Ze doet het met alles: koes, spuugdoek, lakentje. Ze ligt dat met de doek overhaar gezicht en met haar armpjes en beentje te spartelen. Als ik dan de doek weg trek gaat ze lachen. Zijn er meer baby's die zo'n gekke hobby hebben?
Vond mijn dochter op die leeftijd ook leuk. Nu nog steeds trouwens, maar nu is het echt een spelletje. Niet schrikken als ze binnenkort slaapt met iets over haar hoofd.
Haha hier 4 maanden en doet precies hetzelfde. Als die geen slab omheeft doet ie het met zn truitje! Of speeltjes, alles moet op zn hoofd en het er niet zelf meer afkrijgen haha.
jep, vooral slap en truitje over het hoofd trekken (nadat ze er uiterst gefascineerd naar heeft liggen kijken terwijl ze het vlak voor haar ogen houdt). Ze propt het ook nog in haar mond en als dan ook nog haar vuistje erbij moet kan dat voor wat frustraties zorgen . Als ze slaapt trekt ze vaak haar beertje over haar ogen.
Hier ook...hij eet bijna zn tut op en ligt regelmatig helemaal op zn gezichtje toevallig foto van gemaakt...