Tip allergie bomen/grassen

Discussion in 'De lounge' started by Lisa280887, May 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Dat is heel fijn! :) er is nog hoop... ;)

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja misschien doe ik dat wel! Ben wel benieuwd :)

Lisa280887 likes this.
  3. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Misschien nog maar een keertje laten testen hoe het nu bij mij is qua allergie. Ik heb hooikoorts, maar bij mij bouwt het zich op en dan krijg ik een allergie-aanval. Lijkt een beetje op migraine, maar dan met constant niezen, loopneus, overal kriebels, heel moe, zwaar hoofd... En dan ben ik 1 dag echt 'uit de running' en heb daarna nog een dag nodig om weer te herstellen. Ik heb er het hele jaar door last van, omdat ik ook last heb van dieren en huisstofmijt.

Na een tijdje begon ik ook last te krijgen van kruisallergie. Ik heb inmiddels een aardige lijst met fruit dat ik niet kan eten en zelfs een aantal (rauwe) groenten. Jammer genoeg zitten er ook een aantal dingen tussen die ik zelfs gekookt/verwerkt niet kan eten, dus bye bye appeltaart, appelmoes, slagroomtaart (zit een aardbeienlaagje in) en nog veel meer lekker dingen! ;)

Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat ik veel niet kan eten, maar ben het wel spuugzat! Binnenkort in ieder geval maar weer eens een nieuw soort medicatie aanvragen, deze werkt niet zo goed meer...

4. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ah nee wat balen meis! Ja laat je zeker nog eens testen door een allergoloog! Zij hebben vaak net wat meer kennis (mag ik hopen) dan de huisarts. Vooral omdat je zo heftig reageert. Tipje: neem wel je medicatie mee als je je gaat laten testen. Ik reageerde echt megaheftig en had mn medicatie en een prednisolon tablet erna nodig. Ben er een dag ziek van geweest:$ Maar dat kwam waarschijnlijk door de prednisolon

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Hee wat interessant. Ga me er even in verdiepen. Deze dagen heb ik overal jeuk, ogen jeuken en mm neus loopt leeg. Non stop niezen. Word er knettergek van!

Share This Page