Ik kreeg net dit mailtje, misschien heeft iemand er wat aan hier! Moet je wel eens een servicenummer bellen via een 0900 nummer? Kost erg veel geld. Nu blijken achter deze nummers ook normale nummers te zitten. Alex heeft alles opgezocht en er een site van gemaakt. Bij veel van die nummers komen we er niet eens achter dat je via een normaal nummer belt! Tip van Alex, bel anoniem naar die nummers, kunnen ze helemaal nooit zien dat je een alternatief belt! http://www.vraagalex.nl/index.php?p=anti
Superhandig! Staat bij mij ook onder de favorieten.....wel jammer dat @home er niet tussen staat. Die bel ik helaas regelmatig de laatste tijd
Dit is op de zwangerschapspagina na de beste site. We moeten helaas iets teveel naar UPC bellen dus dit is ideaal.
Ik kon bijna niet geloven dat deze nummers dan ook kloppen, net gebeld naar de SNS bank saldo-informatie en ja hoor, ik had gewoon echt de SNS bank. Alleen een beetje jammer dat mijn saldo weer zo tegenviel . Echt te gek!
Slimme tip zeg! Ik heb 'm trouwens ff zelf ff gekopierd en geplakt in excel en opgeslagen. Kan me best voorstellen als de bedrijven hier lucht van krijgen dat die lijst zo weer verdwenen is van internet!