Hoi hoi Ik zelf heb 2 dochters , de oudste is 5 en de jongste 2 jaar . Zelf nooit een (tuit)beker gevonden die ècht anti lek was Dat wil zeggen .... tot nu toe dan We hebben de tuitbeker van friso gekocht en die doet het fantastisch ! Mn jongste drinkt er lekker uit en ZONDER te lekken en te druppelen enz Ben dan nu ook helemaal happy nu . Nu hoef ik niet meer contstant een nieuw shirt aan te trekken bij haar en ze hoeft ook geen slabber meer om met drinken En ook geen vlekken meer op de bank , of een spoor van druppels drinken als ze gelopen heeft ..... Nou ja , scheeld me een hoop troep . En ze is er zelf ook erg blij mee geloof ik want ze wil alleen nog maar uit die friso beker drinken . Deze is gekocht op de jonge gezinnen beurs , maar hoop dat ik hem ook nog ergens anders kan kopen . Zal daar nog even voor gaan neuzen Groetjes Joyce
astrid heeft echt de simpelste beker van babydump. Daar zit niks aan wat betreft antilek, of gaatje voor vacuum.. die waren 2,50 per 3 denk ik (zaten in de babydump cadeau doos) maar daar heeft ze nog nooit mee geknoeit..
Baby dump hebben wij niet in de buurt zitten , dus daar nog nooit bekers gekocht ... Maar heb ze gehad van Nuby , advent , etos eigen merk , en weet ik wat nog meer voor merken . Mijn meisje kon dr echt niet uit drinken pf . Kledderde de hele boel onder en dat was vooral voor haar zelf geen pretje . Nu met deze beker totaal geen last ! Groetjes Joyce
wij hebben de anywayupcup ook ideaal nooit gelekt en zit geen antilek systeem in waardoor ze hard moeten zuigen. Super ding, ik zie ze alleen nergens meer.
Voor Anique heb ik ook de Friso antilekbeker liggen, ben blij te lezen dat deze goed is. Ik heb hem trouwens 'gewonnen' door een bonnetje in te sturen naar de Friso!
Wij hebben een tijdje ook de anywaycup gehad, vond het niet handig. Vooral hoe het verkocht werd. Er kwam maar geen drinken uit die beker. Toen heeft mijn man met een mes de opening iets breder gemaakt en toen was die nog steeds redelijk anti-lek en kwam er meer uit. Nu hebben we de antilekbeker van avent (340ml) en die werkt ook goed. In het begin had ik de melkfles "omgetoverd" tot drinkbeker (van avent). Maar die lekte aan alle kanten op die manier. Nou bij de volgende dan maar de friso proberen (en hopelijk dat ik het dan via een pakketje dan krijg mss, zat iig niet bij etos of bij prenatal).
Ik heb de anti-lekbeker van friso op de beurs gekocht. Ik was samen met mijn schoonzus en die zei tegen mij dat het echt een goeie beker is dus heb ik hem maar gelijk gekocht.
oh, ik mag nog een pakket halen van kruitvat, twee, want die zwanger doos had ik ook nog niet. in welke zit ie dan? en zijn ze ook te koop bij kruitvat dan?
selaam ik heb 3 zwangerschaps dozen gehaald en ik heb 1 keer de antilek beker gekregen en 2 keer die bewaar doos. ik weet niet welke die in zit je moet gewoon geluk hebben. kruidvat heeft allen de zwangerschapsdoos en je kan ze niet bij kruidvat kopen alleen bij friso.nl
ik heb de dodie mam antilekbeker altijd gehad (geloof ik ugh) die beviel supergoed en lekte totaal niet vanaf twee jaar uit een gewone beker maar zal die andere zeker weer halen voor de tweede