spruw vraagje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by music4life, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb nistatine labaz gehad voor de spruw van onze donna,,ze moet dit 4x per dag krijgen,,het gaat erg goed ze vind het erg lekker :) ze heeft de kersen smaak! maar is het goed dat ik het voor de voeding doe,,of is het beter om het tussen de voedingen door te doen,,mischien dat als ik het voor de voeding doe dat het niet goed opneemt? :rolleyes:

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    Ik deed het zelf altijd na dr voeding ik dacht dan kan het wat langer intrekken (laat maar zeggen)
    Als je de voeding erna geef dan drinkt ze het mischien sneller weg?
    Dat dacht ik dan hoor ik weet niet of het zo is..

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik doe het bij Tygo altijd iets na de voeding (en na het spugen ;))

4. batje

batje Actief lid

Sep 6, 2008
    113
    0
    16
    idd NA de voeding, als je borstvoeding geeft zelfs na elke voeding, dus ipv 4x per dag 1ml, ca 8 keer per dag een halve ml.

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Na de voeding, dan blijft het langer in het mondje. Lees de bijsluiter nog eens

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,861
    3,373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    idd, na de voeding zodat het zo lang mogelijk kan inwerken. Fae vond het hier vies en misschien ook wel gewoon te dun ;) . Bij haar werkte daktarin beter (vind ik zelf zooo vies!) , dat vond zij lekkerder ;)

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    na de voeding.

mijn huisarts zei moet je voor de voeding doen... mjah dan slikt ze het zo door... dus deed ik het altijd na de voeding

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Nilo kreeg ook Nistatine, 4 keer per dag na de voeding zodat het goed in zijn mondje kon intrekken. Alleen na 2 kuren van 7 dagen was hij er nog steeds niet vanaf :( . Dus de 3e keer werd het een kuur van daktarin voor oraal gebruik .... en toen was hij binnen 4 dagen van zijn spruw af :)

Share This Page