2 vragen. Dekentje kinderwagen En Borstvoeding.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Duo Penotti, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duo Penotti

    Duo Penotti Bekend lid

    28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de kinderwagen mutsy evo gekocht.

    Mijn vraag is:
    Heb je in de kinderwagen ook dekentjes nodig en hoeveel?

    Onderdekens of Bovendekens? Heb geen idee.




    Vraag 2:

    Na de bevalling wil ik graag borstvoeding geven. Met een dagje weg zou ik wel een fles willen meenemen, want borstvoeding geven in het openbaar vind ik niet prettig.

    Hoeveel flessen heb ik nodig?
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    1 dekentje is genoeg in de kinderwagen. die doe je toch dubbel.

    fles tijdens bv sowieso de eerste periode niet gegarandeerd dat de voeding terug loopt. niet voeden is kolven je kan niet een voeding overslaan de eerste paar maanden. stel dat je overslaat loop je na een uur of 2 met een nat shirt omdat je borsten het kwijt moeten door de stuwing.

    maar goed 1 of 2 flessen is dan handig en een goede kolf maar deze pad kopen NA de bevalling.
     
  3. mnonc

    mnonc Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier 1 deken idd en voorverwarmen met kruik.
    Als de wandelwageninzet erin kan, voetenzak;)
     
  4. Mamajuli2008

    Mamajuli2008 Actief lid

    11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Vraag 1

    Ik gebruik hetzelfde beddengoed voor zowel de wieg als de kinderwagen. Hoeslakentje moet ik wel een beetje onder het matrasje van de kinderwagen proppen maar dat gaat prima.

    Vraag 2:
    Ik zou van te voren geen flessen kopen, een fles is zo gehaald als je een dag weg wilt.
    Zelf deed ik niet moeilijk over voeden in het openbaar terwijl me dat van te voren echt niks leek. Als we naar familie gingen voedde ik gewoon ergens op een slaapkamer als ik rustig wilde voeden en echt een dagje weg naar bv de dierentuin hebben we pas voor het eerst gedaan toen N. al een paar week was. Dat zag ik eerder nog niet zitten. Als je een hele dag weg bent kun je niet alleen zomaar flesjes gaan geven, dan zul je ook moeten kolven als je niet voed, zeker in het begin. Anders krijg je stuwing, au!
    Ik werd op den duur heel handig in het zoeken van rustige plekjes op openbare plaatsen of ik ging in een hoekje met mijn rug naar de mensen toe zitten. Met de juiste kleding en een omslag doek kom je ook een heel end ;).
     
  5. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Vraag 1: Uiteraard heb je beddengoed nodig voor de reiswieg. Als je een gewone wieg hebt, kun je hetzelfde gebruiken.

    Vraag 2: als je kv wilt geven onderweg, kan dat. Borstvoeding is buiten de koelkast maar een uur houdbaar. Je kunt dat wel in een koeltas doen als je onderweg kunt opwarmen. Bereid je maar wel voor op tietpijn dan :D
     
  6. Agter

    Agter Fanatiek lid

    3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Vers gekolfde bv is minimaal vijf uur houdbaar buiten de koelkast en met dit weer buiten in je tas wel een dag of langer.
    1 à 2 flesjes is genoeg. Maar die kun je altijd nog kopen.
    Mijn dochter dronk het ook gewoon koud. Heel makkelijk. :)
     
  7. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh wat makkelijk! Die van mij alleen warm :(
     

Deel Deze Pagina